Daarom is Seiko het beste horlogemerk ter wereld

Welke pannenkoek is de titel van dit topic aan het veranderen?

1 like

:joy::joy::laughing::laughing:

Wanneer Duitsland weer veilig is :joy:
De witte handdoeken en badslippertjes zijn ready!

3 likes

Titel is zo gek nog niet hoor. Heel veel merken hebben hun bestaansrecht te danken aan Swatch.

Best een goed verhaal over hoe de Swatch-groep aan zijn naam komt.

1 like

Wow! Iemand heeft gewoon de titel van mijn topic aangepast. Wist niet eens dat dit kon. Don’t fuck with Seiko fans I guess.

Ik vind Swatch btw wel cool.

7 likes

Oh haha. Er stond Seiko?

Ik vond het al gek dat jij Swatch zou noemen. Gezien bovenstaand verhaal zul je daar toch wel enigszins sympathie voor hebben?

1 like

Heb ik gedaan. Een of andere grappenmaker had er AP van gemaakt. Swatch leek me leuker :wink:

Ja er stond Seiko. Heb niets tegen Swatch, cool merk! Het is het antwoord op iedereen die aan ons vraagt: “ik heb 300 euro gespaard, welk horloge moet ik kopen”

4 likes

Haha, daar heb je er vijf voor toch? Of hoe duur zijn die dingen?

Ik dacht dat dat Daniel Wellington was​:rofl::wink: #mijnvriendinisaanhetopruimen

Simpel:

Heb je wat tot dat je een Rolex kunt kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Toch vind ik dit soort topics voor iemand die een bedrijf aanvoert raar. Op de een of andere manier straalt dit óók uit op zijn winkel. Net als zijn zure reacties op ons jeugdige forumlid laatst in het duikers horloge topic. Komt mijns inziens de promotie van de winkel niet ten goede.

1 like

De zoveelste “Rolex is het beste merk” brainwash van AmsterdamVintageWatches :nauseated_face:
Dus reclame voor zijn toko.

Ik vind de enige goede 1 April grap die hij geplaatst heeft het topic “Rolex is het beste merk ter wereld” :wink:

2 likes

Je hebt de fase dat er Rolex en AP stond gemist…

1 like

4 likes

Zo, deze post heeft onderhand meer titelaanpassingen gehad dan comments. Admins ook tijd zat in quarantaine? :stuck_out_tongue:

5 likes

Iedereen met trustlevel 3 kan een titel aanpassen, hoef je geen mod voor te zijn.

1 like

Oei is de huidige geen waar dan? Rekje 1601’s naast de rookworsten en onder de 3packs boxershorts?

2 likes

Jawel die dus wel. Maar raar dat dan de berichtgeving onder de titel zegt: “1 April” :frowning:

1 like

:joy: