Daarom is Seiko het beste horlogemerk ter wereld

Dat was ik, nadat een andere grappenmaker er seiko van had gemaakt.

4 likes

Dat had ik als klein ventje.
Hele vetes tussen jochies die een Scalectrix dan wel
een Fleischmann racebaan hadden.
Sommige dingen veranderen nooit in al die jaren :grin:

1 like

Nou, dan weet ik waar ik geen nieuw batterijtje in mijn Seiko moet gaan zetten :smile:
Ik vind Rolexen heel mooi hoor, Ć©Ć©n model met ieniminie varianten door de jaren heen helpt bij de keuze. Je zit altijd goed, net als met de Porsche 911. :wink:

2 likes

Zit je ons te pesten @anon23477325na?

1 like

Ik heb een Fleischmannā€¦ veel beter dan Scalectrixā€¦:sunglasses::sunglasses:

1 like

Heerlijk :joy::joy:

Dit is nog erger dan random mensen die @HanDavinci taggen over rolexen of seiko mods, helemaal iemand er met de haren bij slepen die er niks mee te maken heeft. :joy: Helaas is Jasper al bijna 14 jaar niet meer gezien op het forum.

2 likes

Toen ik klein was, waren de gevechten voornamelijk tussen leerlingen van de Christelijke en de Openbare basisschool.

5 likes

:joy::joy:

Wat Rolex en Seiko vergelijkbaar maakt is succes.

Maar laten we wel wezen,
Rlx heeft pas sinds deze eeuw een eigen uurwerk.
Sko was toen al meer dan 100 jaar in business :wink:

2 likes

Is dit een open sollicitatie voor een bommetje?

of is dit nog te vers / over het randje?

Jasperā€¦ eindbaas

1 like

image

Ik weet het niet hoor @SybrenAnne :cold_sweat: Zie ik daar niet , tussen die uitstekende delen aan de rechterkant van de kast , Corona zitten. :scream:

2 likes

Je moet het doosje ook niet opeten :sweat_smile:

Haha nee doe ik ook niet. :joy:
Ik bedoel speeltje, dat smaakt nergens naar.

Allememaggies daar ga ik van schudden, zo mooi.

Pfoe, die geef ik meestal maar aan de kids, zijn die ook weer 22 seconden zoet :pray: maar beter een bezoekje aan de KFC de volgende keerā€¦ #commentsincoming

1 like

Allebei veel te duur voor wat je ervoor krijgt. McDonalds is k*t geworden toen ze de chicken sensation uit het assortiment haalden (ja het zit zo diep). Die wings van KFC zijn nog wel lekker af en toe, maar wel aan de prijzige kant.

Denk wel dat we het er over eens kunnen zijn dat de Burger King wel echt het laagste van het laagste isā€¦

2 likes

Niet doen, dat is juist het lekkerste van een happymeal! :joy:

Geef je kinderen gewoon de burger, echt een goeie stuiterbal!

Eens v.w.b. burger King. Maar de KFC app gebruiken, dan zijn er regelmaat best toffe aanbiedingen. Ik geniet er vanā€¦ Ja beschuldig me maar van wansmaak :rofl: #birdgaf