De keuze is reuze
Ik heb het ook eens gevraagd toen ik wat klein spul kocht. Het kon toen in een bubbel verzonden worden tegen normaal tarief. Uiteraard wel op mijn risico.
Gr, HJR
We use FedEx International therefore the 30 EUR price.
Unfortunately internationally we work only with FedEx.
Your understanding is much appreciated.
Bluhhhh, weinig understanding!
Typisch Damasko idd. Hologes maken kunnen ze als geen ander, maar voor de rest is het zeer beperkt. Gevalletje take it or leave it.
Ik ga ze gewoon nog is lastig vallen met vragen, misschien willen ze toegeven
Heel goed…de aanhouder…
Ps je zou wellicht eens aan Leon van Bensontrade kunnen vragen of zij met een van hun bestellingen zo’n bandje kunnen meebestellen vanuit Damasko. Dan kan dat binnen dezelfde bestelling richting NL, en dus geen extra kosten. Zou moeten kunnen denk ik. Wellicht moet je dan eventjes wachten op een nieuwe bestelling vanuit Bensontrade, maar zou de moeite waard kunnen zijn.
Goeie! Thnx for the tip!
Gelukt!! Paar mails aan een goed Engels sprekende meneer bij Damasko en ik hoef alleen postzegels te betalen
Super
Over bandjes gesproken, die prachtige rupsband van Damasko zit zo vastgeklonken dat ik iedere avond een ninjatechniek moet gebruiken om hem “normaal” los te krijgen, duitse sluiting, dat zeker. En dan heb je nog iedere week je glaasje die eruit ziet alsof je dagelijks een koe laat bevallen. Dit horloge maakt je hobby je hobby dat dan weer wel…en hij gaat nooit meer weg…
…in de meest foute hoek genomen…Soms, als ik ijskoude handen heb, of doorweekte handen van door de regen fietsen of afwassen (komt niet vaak voor) vind ik het ook wel eens lastig om de sluiting te openen. Er ligt daarom een ijsstokje oa in mijn horlogekistje, daarmee wip ik hem dan met een beetje beleid toch gemakkelijk open.
Oh en koop eens natte brillendoekjes
Sow! Heb je een marathon gelopen vandaag!?
Die Damasko is zo lekker dat je hem echt moet likken af en toe. Doe ik ook van dag tot dag maar niet verder vertellen
Heren bezitters,
Ik zit met keuzestress… het dilemma van een wannebe bezitter. Honderden plaatjes en filmpjes gekeken natuurlijk en de website van Damasko een DDOS aanval aus Holland bezorgd denk ik .
Ik ga voor de DA4x. Maar nou is de vraag met name: welke dail!?
Het eerste gevoel is om te gaan voor de zwarte dail. Dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand. Maar als toolwatch fan hou ik erg van een ‘vette lume’.
Ik zie hier op het forum weinig witte dails en ook in dit topic komen er maar enkele voorbij. Mijn dillema’s:
- is de lume van de zwarte dail inderdaad matig;
- is de lume van de witte dail inderdaad ‘overweldigend’;
- is hij in wit net zo tijdloos en functioneel als een zwarte;
- is hij goed te combineren -voor een bandenswapper- in wit?
Een luxe probleem, maar wel urgent, voor mij.
Willen jullie als ervaringsdeskundigen meedenken!? Verdomd jammer dat er nergens een Nederlandse AD is waar je ff kunt ‘passen’ btw…
Nog twee ploaties van de beide modellen:
[42]
[43]
Ja.
Ja
Zonder twijfel de full lume dial nemen.
Ik zou een witte vooral niet nemen omdat het an sich al een vrij steriel horloge is qua looks. Dit komt door het strakke design, de matte finish, en een witte dial maakt het geheel nog sterieler in mijn beleving.
De hele nacht!?
Nadat ‘tie vertrok heb je een zwarte gekocht ?
Ahhhhhh. Obey the master
Zwart is wel de dominante ‘kleur’.
Nah…een beetje master had nu geen spijt achteraf. Had graag het kwartetje nog in huis gehad…