Damasko only (Deel 1)

Haha…wordt zeer gewaardeerd Jasper :rofl::+1:

En bijna 3 jaar na dato ben ik klokje (get it?) rond…:sunglasses::scream:

3 likes

Ik kan het zo snel niet vinden. Wie had ook alweer onderstaande band gekocht bij Damasko?

Ha toch gevonden…een nachtje slaap doet blijkbaar wonderen. :rofl:

@Vinner hoe bevalt deze vintage Damasko strap?

2 likes

@daffie

Mooie band, goede kwaliteit :ok_hand: De band “leeft” wel, met dragen zie dat die ook gedragen wordt om het zo maar te zeggen :rofl:

1 like

Ok dank :+1:

1 like

Q4 Robertson - Higgins :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

De Damasko om voor de zekerheid…

7 likes

Heb je nog een andere mogelijkheid , want dan heb ik iets gemist :thinking:?

1 like

Uhm…nee. :laughing:

2 likes

:joy::joy::+1:

1 like

Excuses voor de verlate reactie. Op vakantie had ik even wat minder tijd voor het forumbezoek.

Ik zoek vooral een krasvast horloge. Daarnaast spreekt het merk Damasko me erg aan: een kleinschalig, gepassioneerd familiebedrijf met veel aandacht voor kwaliteit en innovatie. Tot slot wil ik graag een chronograaf; met een duikbezel zou ik nog best uit de voeten zou kunnen in de keuken maar voor nu vallen de DAs af.

De DC56 is de goedkoopste chrono dus had die eerst mijn voorkeur. Ik geloof dat ik de 66 en 80 echter mooier vindt; zo’n donkere bezel staat zo’n bruut horloge gewoon goed. De 80 heeft het voordeel heeft van de symmetrische wijzerplaat en de goede afleesbaarheid.

Maar zo lopen de kosten dus inderdaad op… :roll_eyes:

Gefeliciteerd met jouw nieuwe exemplaar! Gaaf! En die bezel maakt het wat mij betreft dus af :ok_hand:

2 likes

Leuk…wat je zegt over het kleine familiebedrijf met technisch hoogstaande producten is ook wat mij zo aanspreekt in Damasko.

Mooie maar lastige keuze…een 66 of een 80. :+1::wink: Zeer benieuwd wat het uiteindelijk wordt. De 66 met klassieke chrono look of de vernieuwende 80…

Dank, ik ben enorm blij met mijn DA46. Damasko geeft mij toch altijd weer een zeer speciaal gevoel om de pols. :ok_hand:

2 likes

Zapte er langs en moest toch ff een daffietje doen.

Gr, HJR

7 likes

Haha…fantastisch! En de 58 staat je top :+1:

1 like

Custom Damasko? No problem…ander kleurtje secondewijzer bijvoorbeeld…moet kunnen. Maar (ism Windup watchshop) heeft iemand Damasko zover gekregen een LHD DC80 te laten maken…:open_mouth::ok_hand:

https://forums.watchuseek.com/f810/my-custom-damasko-story-dc80-lhd-12-hr-bezel-windup-watch-shop-4947431.html

5 likes

Heren (toch!? :wink:), afgelopen dinsdag een DC66 besteld. Supergaaf natuurlijk :fist_right:t4:. Lang gekeken, gespaard en uiteindelijk dinsdag dus besteld.

Ik heb gekozen voor de prepayment optie. Direct besteld bij Damasko dus. Nou loop ik daar een beetje in vast omdat de internet bankieren app van ABN het nummer niet herkent.

Ik krijg dit nummer (via mail):

Iemand ervaringsdeskundig hier? Hulp wanted :slight_smile:️.

1 like

Niet toevallig vergeten DE voor het nummer te zetten toevallig? :laughing:

1 like

Nope

Al geprobeerd via de PC? Via een app wil bij de RABO weleens problemen geven bij internationaal overmaken…

1 like

Ik zou even vragen naar het IBAN nummer. Want dat is dit niet.
edit- toch wel

1 like

Mannen bedankt!!, @daffie bedankt voor de tête-à-tête,

Opgelost via een bekende! Ik moest 22 alfanumerieke posities hebben, daarna even een IBAN check er overheen gegooid: klopt.

So let the waiting begin. Bijna bij de club zeg maar :wink::wink::wink:

Het geld is in elk geval foetsie :joy:

3 likes