Damasko only (Deel 1)

De schoorsteen van Patrik moet ook blijven roken hè :joy:
Wat een heerlijke combi is t toch zeg :heart_eyes:

2 likes

Haha idd.

Thx :+1: Wellicht weer eens tijd om Patrik lastig te vallen? :blush:

1 like

Of jou… even deze set en een Haags bakje te komen pakken :joy:

1 like

:joy: uh oh…:see_no_evil:

:coffee:

1 like

5 likes

Xpost.

Gr, HJR

13 likes

:sob:

2 likes

Stowa + Damasko Collab? Haha

1 like

11 likes

6 likes

Mocht hij toch een keer de doos verlaten… :grin:

Vakantie zit er weer op volgende week.
Ik vond het daarom tijd worden om eens na te gaan denken over welk horloge ik het beste op m’n werk kan dragen. De meeste horloges die ik heb vind ik niet zo geschikt om mee rond te lopen in derde wereld landen. Het horloge dat ik als werkhorloge gebruikte is niet echt krasbestendig :unamused:
Dat vond ik dan ook wel een goede reden om eens een Damasko te gaan proberen.

Leuk verhaal natuurlijk. Maar eigenlijk had ik gewoon zin om weer eens iets anders te kopen.

Gelijk even een leuk canvas bandje er op geprutst, en oh ja, foto’s.



Niet de populairste uitvoering op HF geloof ik, maar ik vind de rode secondewijzer wel sexy.

25 likes

Klopt volgens mij helemaal. Had deze zelf ook en was zo ongeveer de enige. Geloof dat @Hieronimus en @septentrio de enige andere zijn. Tenzij Andy hem alweer verkocht heeft. Vond hem zelf ook wel vet maar ja flipperitus hè.

3 likes

Is al erg lang terug weg hier :slight_smile:
Modern is niets voor mij.

Lekker…van harte…en welkom bij de club. :+1:

Cool bandje ook.

1 like

Nee man, ding is supertof. Steeds vaker speel ik met de gedachte om deze ook aan te schaffen, stalen band heb ik al van de DA38. Echt een topper met dat rood :+1:

2 likes

Dat vond ik ook.
Ach en wat populariteit betreft, heb ik wel meer horloges die het niet zo geweldig doen op HF.
Weerhoudt me er niet van om te kopen wat ik mooi vind :smile:

Ben wel benieuwd of die kast inderdaad zo krasbestendig is. De matte kleur bevalt me in ieder geval goed. En er valt een hoop te doen met bandjes.

4 likes

Krasbestendig is hij zeker, heb met de 38 een deuk in mijn autoportier gekregen zonder schade aan het horloge, was er heilig van overtuigd dat hij kapot zou zijn. Helemaal niks te zien :+1:

5 likes

Heel gaaf de DA34. Ik heb deze zelf ook een tijd gehad, met de stalen band er op.
Mooie rustige wijzerplaat en verder echt een ruig horloge :+1:

2 likes

Die van mij heeft weer een vliegreisje achter de rug

10 likes