Exact mijn gevoel ook.
Op een 70’s vintage chrono of zo’n retro model wel, hier vind ik het minder. Less is more, dit hoort een saai streng zwart wit toolwatch te zijn op de zwarte vind ik het op de een of andere manier wel geslaagd.
Dank Jasper…stof tot nadenken…
Wel opmerkelijk dat 85% heeft gekozen voor de oranje wijzer…
Dat zijn al die Nederlanders hier
Colour is niet enkel oranje. Ik zou bijvoorbeeld een blauwe secondenwijzer kiezen.
Haha…maar nee het ging mij hier toch echt om specifiek oranje. Wellicht is de uitkomst van de Poll dan nu niet meer representatief…
Jij schavuit uit het Zuiden…
En nu? Scheiding?
Inderdaad, die rechter is er met een ander vandoor. Ik heb gehoord dat het een blijvertje is.
Dus ik ga nu door met mijn leven.
Heren, iemand met een Dsub in dit gedeelte?! Ervaringen? Look en feel?
Wil wel graag upgraden in het duiker segment.
Ik kijk nu naar een Longines Hydroconquest all black ceramic, een MM200, Yema navigraf of toch maar doorsparen voor een Pelagos (maar titanium: dus krasmagneet). Wat is jouw ervaring @daffie?
Ik weet het: het is niet echt een duidelijk zoekprofiel als je dit rijtje zo ziet staan… meedenken mag . Btw: Sinn U lijn vind ik niet mooi
.
Ik heb zelf nog geen Dsub gehad. Wel de Pelagos …en die is natuurlijk geweldig! Btw een paar krasjes kan de Pelagos best hebben overigens. Niet al teveel zorgen over maken zou ik zeggen.
Kijk zeker ook eens naar de Damasko DC8X lijn…die zijn heel erg gaaf. (ik kijk er stiekum ook naar @Hamari wanneer kan ik die van jou overnemen? )
Je kunt 'm ook mooi naar eigen smaak kiezen : witte, groene, oranje secondewijzer, en stalen/zwarte kleur kast. En zelfs in LHD versie (zoals de Pelagos LHD).
Zeker eens naar kijken idd maar @daffie, hoe kom.je erbij dat ik er 1 heb? Zal waarschijnlijk die van @Honey_Badger zijn geweest.
Ach ja natuurlijk…suf. Idd het is Tom.
Ik heb natuurlijk al een DC66… Los van het manufactuur zit die er natuurlijk erg dicht bij. Dus in die hoek vind ik wel dat ik ‘voorlopig voorzien’ ben. Dan vind ik persoonlijk de 86 mooier…
Hoe is de Pelagos? As good as it looks?!
Ik zoek het echt in de duiker hoek .
Pelagos is een begrip. Draagt heerlijk vanwege het titanium en de glidelock sluiting is natuurlijk fantastisch. Kun je prima proberen. En mocht het niets zijn dan ben je 'm zo weer kwijt.