Damasko only (Deel 1)

:crazy_face:.

Maar wie heeft dan wel een witte?
Ik zou hem dan overigens met gele wijzer willen… gek?

1 like

Dank dat hij een poos bij mij mocht logeren. Volgens mij is hij weer helemaal thuis waar hij hoort.

1 like

Smaken verschillen maar ik vermoed dat het contrast tussen wit en geel wellicht minder geslaagd is dan bij een zwarte secondewijzer.

Haha…mijn dank voor de goede zorgen.

1 like

Lunchtijd. :sandwich::sunny:

6 likes

Deze Damasko blijft toch 1 van de leukste horloges in mijn collectie :grinning:

14 likes

Helaas ook niet te bestellen op dit moment. Denk dat de een 2836-2 tekort hebben op dit moment. Top klok👍 Btw

1 like

Bij Gnomon staat hij in stock. Mocht je er 1 zoeken.

2 likes

potver ik mis 'm :smile:

1 like

Dat heb ik momenteel dus ook :grin: :thinking:

9 likes

haha zo jammer dat ze toen op de mijne een gele wijzer hebben gezet :smile:

1 like

Ja mooi zo’n gele wijzer. :wink:

1 like

Wat een heerlijk raar kleurtje krijgt die wijzerplaat toch als je net mee in de zon hebt gezeten.

11 likes

Hmm. Als ik deze dial zie krijg ik sterke neigingen om mijn DS eruit te doen en weer zo’n ding op staal aan te schaffen…

index(4)

Deze, met Zulu secondenwijzer 🤷

9 likes

Helemaal mee eens. Beetje Polizei Grün. Duitser kan niet, maar een Damasko staat dat perfect.

1 like

Dat denk ik ook. Feit is dat ik een Damasko in de collectie moet hebben. Wat een toolwatches. Feit is ook dat dit mijn derde DAxx zou zijn en zesde Damasko in totaal :joy:

Enkel @daffie heeft er meer gehad. Maarja, liever te dik in de kist dan een nieuwe Damasko gemist :relieved:

7 likes

Ik weet niet waarom, maar op de foto’s neig ik altijd naar een Ds30, maar die keren dat ik ze in handen heb gehad ging mijn voorkeur uit naar een DH2.0. Maar hier op het forum ben ik die nog niet tegen gekomen.

Lekker ding die groene! :ok_hand:

Ps vandaag bij Bensontrade een order geplaatst voor een DA37…jeweetwel zo’n witte :wink: :+1:Echter blijkt dat Damasko een aantal DA modellen niet kan leveren (zie hun website). Best wel apart/vreemd. Leon doet navraag en laat nog weten.

Oh en een dag zonder Damasko in de kist of om de arm is een dag niet geleefd…gaat de aloude spreuk. :sunglasses:

5 likes

Nee man, veel mooier als dat lelijke blauwe :joy:

1 like

Lekker hoor! Wou @Hamari hem niet kwijt?

Leveringsproblemen vanwege dat ETA wil niet leveren geneuzel ofzo?

1 like