Ze hopen deze maand…
I just hope this month we will release them. Please stay tuned.
31 juli in de avond stuur ik weer een mail als de release nog niet geweest is…
is de stikking net iets meer off-white dan de wijzerplaat?
hij is in het echt wel een stuk mooier dan op de foto’s!
Ik zit ook te wachten
ik was van plan de zwarte te bestellen, maar ik wil nu echt even wachten tot ik de grijze kan zien
Klopt. Liever witter gehad maar dit is ook gaaf.
ai…alweer een slecht/niet gesmeerde Damasko…
Gelukkig blijven de kasten zo mooi, alle nieuwe Damaskos standaard even langs @PeterLC dan maar!
Dank voor het posten van je blauwe versie. Ik zat hier ook al naar te kijken, maar er zijn van dit model erg weinig mooie goed gedetailleerde foto’s te vinden online, zonder dat de zon er vol op schijnt. Toch iets mooier (dieper blauw) en minder “goedkoop” blauw dan ik dacht.
Please, no…
Het duurt te laaaaang! Dus ik heb een standaard ‘witte’ DS30 besteld. Hopelijk woensdag in huis
Woensdag in huis??? 8 weken levertijd volgens de site. Ik zit te wachten op de grijze. Als deze bekend is ga ik bestellen. Grijs of de standaard DS30
Besteld bij Gnomon. Liever bestel ik direct bij Damasko maar 8 weken trek ik niet
Haha snap ik. Ik ook niet maar ja. Ik wacht nog ff. Al denk ik dat het toch de zwarte wordt
Ik zit in dezelfde boot. Ik ga er vanuit dat het de standaard variant wordt, maar ik wil toch echt eerst de grijze zien.