Damasko only (Deel 1)

6 likes

Net besteld met enkel AR. Bruine lederen band. Het wachten kan beginnen.

6 likes

Gefeliciteerd Jeronimo. Vraagje, ik had begrepen dat ze nu uitsluitend nog clearcoat AR gebruiken, heb je alsnog bewust alleen binnen AR gekozen?

1 like

Ik heb alle fora gelezen over 1 en 2 AR. Het is een krasvrije kast alleen de 2AR niet. Dus heb ik voor 1AR gekozen.

Dat klopt, echter gebruikten ze naar mijn weten tot voor kort blauwe AR die krassen laat zien onder belichting en is (daarom waarschijnlijk) nu voor clearcoat gekozen zowel boven als onder.

2 likes

Weet ik niet. Ik kan het navragen. Ik stuur ff een mail.

2 likes

Blauw und Weiss

12 likes

Paar wijzers foetsie :wink:

8 likes

Pasta-salad in progress…

11 likes

Mooi horloge, broekje wat minder😅

Our coating is white at the moment, in the past it was a bit blue.

Regarding the scratch resistance – the difference between the 1AR and 2AR is that the 2AR has a coating on the outer side and this coating can be scratched.

This means not the crystal only the coating. However, this scratches are so minimal that they can only be seen through a loupe also as the coating is very resistant

1 like

Nur der S04…

1 like

Hee heeft iemand hier een Hirsch Robby Performance strap?
ik vraag me af of deze strap goed aan een DS30 past? Deze is best dik (6,5mm) bij de pushpin zijde volgens Horlogebanden com. En de DS30 heeft niet hele lange lugs…

1 like

Ik heb een mooie Arne voor je Nanne. :grin:

1 like

Hirsch Robby bevalt mij erg goed, geen idee of dit ook de performance uitvoering is…

!
IMG_4630|375x500

2 likes

Die heb ik al :facepunch: koopje trouwens! Men heeft geen idee hoe goed die straps zijn :slight_smile:

ah ja natuurlijk! Jij heb die aan de DS30 Blue! :smiley:
Is er een miniem beetje vrije ruimte tussen strap en kast?

1 like

Voldoende ruimte…

3 likes

Thanks! Dit is precies wat ik wou lezen :facepunch: :slight_smile:

1 like

Dit dus :ok_hand:

8 likes

Dank voor het uitzoeken en uitsluitsel. Heeft dit je nog van gedachten veranderd?