Damasko only (Deel 1)

De eerste plaatjes staan al op UF

17 likes

Ik heb sinds een aantal weken een DA36. Prachtig horloge en erg blij mee!
Het horloge loopt opvallend nauwkeuring; minder dan -1s/dag afwijking. Zijn alle Damasko’s zo goed afgeregeld of heb ik gewoon geluk gehad?

7 likes

Super gaaf, zoals ik al eerder zei; grote kans dat een ds30 met stalen band mijn 3e Damasko gaat worden :see_no_evil:

Dit is trouwens die versie van Windupwatchstore (of zoiets). Met datum op de 6 en een andere wijzerset. Wel erg mooi hoor. Vind die versie met groene plaat ook erg gaaf.

Deze dus:

15 likes

Erg gaaf inderdaad. Ben ook van plan om een fijn topic te openen over de ds30. Heb het ding nou al twee jaar en geen enkele flipperneiging. Zeer prettig horloge :smile:

5 likes

Wanneer verwacht je de stalen band voor je DS30?

Its the Squales all over again :joy:

1 like

Twee tot vier weken levertijd dus in het slechtste geval nog 3 weken…

3 likes

Gaaf! dat is dit jaar nog :slight_smile: ben benieuwd!

2 likes

Ik mag weer meedoen hier met deze Da47 uit 2011. Geen spoortje te vinden op die kast! Blijft fijn spul!

Gr, HJR

15 likes

Vandaag overgenomen van de vader van een vriendelijk forumlid :blush: Fantastisch gebouwd en de afleesbaarheid is werkelijk ongekend.

21 likes

@Zulu, is hij al binnen?

1 like

2 november besteld dus kan nog wel een week duren.

1 like

Al 2 dagen non-stop om. Echt een gaaf horloge.

25 likes

Ik ben het met je eens!

1 like

Hier ook de Dsub1.

17 likes

Vraag:

Zit al een tijdje te kijken naar een DC66 en de DC80. Weet iemand of Damasko interessante kortingen heeft richting Kerst?

1 like

Nee eigenlijk nooit. Volgens mij hebben ze een keer actie gehad dat je 10% korting kreeg. Maar wanneer dat was moet ik ff nakijken.

1 like

Typisch Duits. Ik kreeg zelfs geen korting aangeboden toen ik die Archimede Outdoor half Roemenië had doorgesleurd en er een uitgebreide review van had gemaakt en die op HF, UF en WUS had geplempt. :joy: En dan zeggen ze dat Nederlanders zuinig zijn. :upside_down_face:

5 likes

Via Bensontrade betaal je geen verzendkosten. Kun je toch de vrouw een keer meenemen naar de frietzaak van je besparing :muscle:

9 likes