Damasko only (Deel 1)

Twee tot vier weken levertijd dus in het slechtste geval nog 3 weken…

3 likes

Gaaf! dat is dit jaar nog :slight_smile: ben benieuwd!

2 likes

Ik mag weer meedoen hier met deze Da47 uit 2011. Geen spoortje te vinden op die kast! Blijft fijn spul!

Gr, HJR

15 likes


Vandaag overgenomen van de vader van een vriendelijk forumlid :blush: Fantastisch gebouwd en de afleesbaarheid is werkelijk ongekend.

21 likes

@Zulu, is hij al binnen?

1 like

2 november besteld dus kan nog wel een week duren.

1 like

Al 2 dagen non-stop om. Echt een gaaf horloge.

25 likes

Ik ben het met je eens!

1 like

Hier ook de Dsub1.

17 likes

Vraag:

Zit al een tijdje te kijken naar een DC66 en de DC80. Weet iemand of Damasko interessante kortingen heeft richting Kerst?

1 like

Nee eigenlijk nooit. Volgens mij hebben ze een keer actie gehad dat je 10% korting kreeg. Maar wanneer dat was moet ik ff nakijken.

1 like

Typisch Duits. Ik kreeg zelfs geen korting aangeboden toen ik die Archimede Outdoor half Roemenië had doorgesleurd en er een uitgebreide review van had gemaakt en die op HF, UF en WUS had geplempt. :joy: En dan zeggen ze dat Nederlanders zuinig zijn. :upside_down_face:

5 likes

Via Bensontrade betaal je geen verzendkosten. Kun je toch de vrouw een keer meenemen naar de frietzaak van je besparing :muscle:

9 likes

Patatschuur

image

5 likes

Friettent

2 likes

Hebben ze Jos Brinkies in jullie patatschuur? Aan onderwerp:

IMG_20191009_120615_753

10 likes

Mooi! De limited van de windupwatchshop is ook weer op voorraad btw!

1 like

Zit eraan te denken om deze te bestellen. Kan prima naast een DC80 als chrono. Helaas willen ze die niet ombouwen naar een lichtgevende plaat

7 likes

De DC66 is via Bensontrade €57,00 duurder. Daar gaat ons romantische etentje bij tl-licht in de fritaria.

2 likes