Damasko only (Deel 1)

Eur 1.423.

1 like

Niet duur, wel veel geld.

2 likes

Dat geldt voor ieder horloge boven de eur 200. :sunglasses: Persoonlijk vind ik het een zeer nette prijs voor een in-house uurwerk.

4 likes

Ik denk dat wij hetzelfde zeggen. Ik ben alleen wat minder woorden nodig. :slight_smile:

1 like

Met stalen band zou ik hem wel willen, zou zomaar eens mijn eerste Damasko kunnen worden aankomend jaar :smiley:

9 likes

Feitelijk is dat A26 kaliber een 1:1 2824 kloon. Jammer dat een saffiertje in het achterdeksel en iets wat ze toch al in-house konden een premium van 400 euro mag opleveren.

Maar goed, nog steeds erg veel horloge voor het geld. De no-date is wel heel erg steriel, weet niet of ik dat nou een plus vind :grin:

1 like

Deze inderdaad, uurwerk maakt mij niks uit. Zonder datum FTW.

1 like

Daar zit ook weer wat in. :sunglasses:

Dacht dat iedereen hier juist met smart zat te wachten op de nieuwe in-house uurwerk modellen van Damasko. :thinking:

3 likes

Mee eens maar ik snap t wel. Kijk maar wat ze bij Sinn vragen voor een see through caseback, ben je ook weer €500 extra kwijt.

Als ik voor een Damasko ga doe ik t overigens wel eerder voor t materiaal en de techniek van de kast dan het uurwerk, dat is gewoon een leuke bonus nu :sunglasses:

Jij snapt het. Symmetrie FTW :sunglasses:

2 likes

Zekers. Is ook een trend in horlogeland. Ook al zouden ze er 1.6k voor vragen, dan is dat nog steeds netjes voor wat je krijgt.

Maar 2k op staal. Serieus geld voor een instapmodel, en dit benadrukt wel dat Damasko zich over een aantal jaar in het hogere segment bevindt. En meer dan terecht.

2 likes

Ben al een tijdje aan het kijken naar een Damasko, en had nu eigenlijk op iets nieuwers qua design gehoopt. De DK valt mij toch een beetje tegen.

Helaas nog geen opvolging voor de DA reeks. Work in progress voor een nieuwe DA47 :wink:

Net binnen een DC66 black met serienummer 666 :japanese_ogre:

Nu op zoek naar een paar (canvas) straps … :thinking:

30 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Prachtige uitvoering :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Sinds enige tijd ben ik geïnteresseerd in Damasko. Heeft iemand wellicht een idee waar ik een gebruikte DA46 kan vinden of is er hier iemand die er afscheid van wil nemen?

14 likes

Dat kan nooit goed gaan :pleading_face:
Proficiat met dit duivels mooie horloge.

2 likes

Staal is eindelijk onderweg :blush:

17 likes

Top! Dus deze week kun je ons nog verblijven met toffe foto’s!

1 like

Zeer cool horloge :ok_hand:

1 like