Thanks voor de tip! Heb je ervaring met deze club die het verkoopt? En misschien in algemene zin importeren en kosten naar NL?
Mijn DSub en DC57 komen er vandaan. Eerste keer wel kopie legitimatie (bsn ed gewoon zwart gemaakt) opgestuurd ivm betalen met CC (hebben veel last gehad van fraude).
Versturen met Fedex Priority. Als je vandaag beetje op tijd besteld, heb je m woensdag in huis. Btw en inklaring krijg je factuur van achteraf.
Deze zijn nu binnen. Assemblage vindt nu plaats. Mijn DS30 is er dus wel met een par weekjes.
Prima, iets langer wachten is wel te doen
Net van Leon begrepen dat ze bezig zijn in de afrondende fase van de productie van de DS80. Duurt nog 6-10 werkdagen. Het is vandaag precies 6 weken geleden dat ik hem besteld heb. Prima dus. 
Nav de tip van @Honey_Badger heb ik in de US nog een DS30 kunnen bemachtigen. Wat een gaaf horloge! Lekkere band en overall hoge kwaliteit! Leuk dat ik nu mee kan doen in deze draad😁
Van harte, echt een heel tof horloge idd. Overweeg je toevallig om de stalen band erbij te kopen? Ik kan hem echt aanraden.
Dank! Stalen banden zijn - over het algemeen - niet mijn ding. Daarnaast vond ik die bijpassende strap ook wel echt van meerwaarde, dus denk dat ik hem voorlopig zo laat.
Ik vind het een indrukwekkende band maar bijna €600 en dan maar gokken of hij lekker gaat passen zonder fijnafstelling.
Nee die gok ga ik niet te nemen.
Leuke stand van de wijzers
Toch een soort van crosshair 
Dit model op staal spreekt mij echt aan. Ik weet uit ervaring dat ik niet zo ben van geprinte wijzerplaten en matte horloges, maar dit model zou ik wel eens willen proberen. Echt cool!
Miros Time!
Wil je eindbaas? Vanaf 125,- bij Diaboliq
Wil je baas? 6 tientjes bij Cloverstraps
Wil je een canvas strap? Miros, CNS, Strps…eh…dat.
Die heb ik in 20mm nog wel liggen voor je - als je inderdaad van retestugge, overhypete bandjes houdt. 
Irrelevant. Je koopt bandjes omdat ze leuk staan op de foto, toch niet om te dragen 

Zit canvas daar al op 125? Pffff…
Thx voor de tips. Diaboliq is bekend, maar ik vond ze behoorlijk dik. En damasko heeft voor een toolwatch best sierlijke lugs. Miros ook gehad, lekker dun maar het stiksel liet te snel los.
Clover eens proberen!
Gr, HJR
Nadeel van Miros vond ik ook wel het verkleuren (wat ze allemaal natuurlijk wel doen). De rode band was echt heel snel vaal.