Damasko only (Deel 1)

Ik kon krasjes ook niet voorstellen… maar je weet het niet. Misschien had je een indrukwekkend verhaal over een schuiver met de motor.

Ik vind hem op staal een compleet andere uitstraling hebben. Dat lijkt me wel wat.

Een scooter op Ibiza bedoel je?

Nee, dat is aanzienlijk minder indrukwekkend.

Damasko, perfect voor bij cowboylaarzen.

Hahaha. Ik ging een kerstboom omzagen op de Veluwe. Zonder paard en hoed overigens.

Vergeet de lichtjes niet!

Semi off-topic: Nu herriner ik me ineens dat jij dat een keer als voorbeeld gaf als ideale situatie voor het dragen van een G-shock. Vond het toen al zo’n mega vreemd voorbeeld, maar het is dus nog waar ook :joy: (het kerstboom gedeelte dan)

1 like

Dit is de nieuwe Damasko Dsub1 duiker. (Meer fotos op wus.)
Behoorlijk goed gelukt! Datum recht in het venster, crosshair op de dial :thumbsup:

2 likes

Eigen foto? Nice! :thumbsup:

(persoonlijk niet super gecharmeerd van dit nieuwe type)

Nee geen eigen foto, van wus gehaald. Deze komt ergens voorjaar 2017 op de markt.

Aha, ja ik vond het al bijzonder dat je m zelf nu al in huis had. Houd zelf de draadjes op WUS al een tijdje in de smiezen dus ook dit nieuwe model. Ik vind 'm zelf minder geslaagd…

Heel mooi! Alleen die datum is jammer

Vind hem iig een stuk beter als waar ze in eerste instantie mee kwamen!

1 like

Ik ben eigenlijk wel positief verrast door deze foto. Ik weet niet of dat komt doordat de eerste afbeeldingen zo slecht waren of dit gewoon een toffe duiker is.

Geen instant pre-order van mijn kant in ieder geval.

Een klein feestje in huize Siedo, vandaag een jaar geleden hebben wij officieel ons eerste huis verkocht én daarna ben ik doorgereden naar de residentie van de heer @JTrapman om daar mijn Damasko DA36 op te halen.

De Damasko verblijft precies een jaar bij ondergetekende en met veel plezier draag ik hem met trots. Een aantal maal gespeeld met de gedachte om hem te verkopen voor het hogere doel, maar ik krijg het niet over mijn hart. En zolang alle rekeningen nog tijdig betaald worden, is de noodzaak er ook niet.

Go go, Damasko!

6 likes

Hear Hear! :thumbsup:

1 like

That’s the spirit! Geen huis, wel een mooi horloge :smiley:

Haha! Helaas viel de verkoop wat tegen, de Damasko is niet de opbrengst betaald.

1 like

8 likes
11 likes