Vers van de pers…wat vinden we er van? (graag eerlijke feedback op onze eigen typische Nederlandse manier…)
Blijft gewoon mooi spul. Ook deze weer. Veel plezier ermee!!!
Mooi, geen 13 in een dozijn, maar ik vind de zwarte versie mooier.
Dank voor de input. Ik moet zelf ook nog even wennen…ik geef het rustig nog dit weekend (uiteraard het horloge even op m’n eigen bandje gezet).
Hierbij nog een paar foto’s…
Toch weer een Damasko ???
Ik vind 'm zeker geslaagd
Eén van de mooiere (niet chrono) Damasko’s.
(al zou ik denkelijk zelf voor de DA42 gaan … keuzes hé ;-))
Thanks! Yup…indeed toch weer eentje…ik miste mijn Damasko toch wel een beetje…
In m’n horloge-tijd altijd al m’n zinnen gezet op Sinn en Damasko…die droom is nu werkelijkheid geworden
Schitterend horloge op een te witte arm…
Nederlands genoeg?
Haha…damn,die is binnen!
(overigens niet compleet conform de realiteit…slechte foto mbv mobiele tel)
Herkenbaar …
Ik betrap mij erop ook te blijven kijken naar Damasko (en ook Sinn, in iets mindere mate)… en ooit komt er zeker weer één.
Geniet van deze beauty
Dank je Bruno
Ik persoonlijk ook maar zou met deze ook niet ontevreden zijn hoor.
Ik vind het een mooi klokje maar eerlijk gezegd wat gewaagd door de kleurstelling in hoog contrast. Ben benieuwd wat je er op termijn van vindt.
Snel naar Zeewolde om in te ruilen op de zwarte van @GMTplus1…
Het is persoonlijk, maar die zwarte had meer de Damasko-look. Maar ik heb nog nooit een witte Damasko in het wild gezien.
Overigens, naast de mijne en die van @anon50762135EV, heb ik überhaupt nog nooit een Damasko in het wild gezien.
…precies, mijn idee ook. Lichte twijfels hierdoor…even rustig de komende dagen aankijken.
@SwedishChef die DA46 komt oorspronkelijk bij mij vandaan Met je eens wel…die heeft meer de typische Damasko-look.
Weet ik, maar het is in dit topic niet vreemd om je ex terug te kopen.
Ah I see. En inderdaad zekers, ik heb ook al uitgebreid contact gehad met Rik over terugkopen van mijn DA46 Toch besloten het niet te doen…of…
Dus…foto genomen, en horloge weer van de pols en verder niet dragen, en even goed nadenken wat ik wil doen.
Dank allen voor de input zover.
Hmmm… ik snap je redenatie. Maar zo krijg je er er nooit gevoel mee. Juist dragen dat ding! Als de welbekende klik dan nog niet komt opdagen, heb je het in ieder geval geprobeerd.
Het is een Damasko, geen safequeen uit Zwitserland.
Klopt wat je zegt…echter het is een nieuwe aankoop en retourneren in nieuwstaat. Buiten het feit dat een Damasko geen schade op zal lopen, vind ik het niet netjes om het horloge te gebruiken (anders dan even om de pols met eigen bandje) en daarna alsnog retour te sturen. Maar dat ben ik…
Dat is nogal een nuance. Ik zat te denken aan flipperen op het forum.