Ik zie het inderdaad…hmm zal ik de mijne daarvoor switchen… 
Zo goed als een 1 op 1 switch idd vwb prijs/waarde (+/- eur 100). Misschien het overwegen waard…is weer net even iets anders/nieuws 
Voor de toekomstige DA3x eigenaren…

ice-hardened indeed. 

Iemand al de nieuwe bandjes van Damasko ervaren?
Ah, het aanbod is weer uitgebreid idd. Afgezien van de vouwsluiting vind ik die Damasko banden goed, ook voor de prijs (heb er 4 totaal exclusief stalen bracelet). Je betaalt maar een paar knaken extra voor de Damasko buckle als je vergelijkt met de prijs bij Hirsch. De tang-buckle is gewoon prima.
Ik weet niet waar die eh, “fine grain” banden van gemaakt zijn(het is geen hagedis en al helemaal geen rog) maar dat vind ik niet zo passen bij Damasko. Deze bedoel ik:
Die vintage is inderdaad mooi…ik heb er over getwijfeld bij de aanschaf van mijn DA38.
Zoals men dat noemt…een schaamteloze cross post…

Done!
Ik wilde gelijk een draaibare-bezel-loze Damasko vanwege de net iets meer veelzijdige inzetbaarheid, en de bescheidener maat. Had jijzelf een duidelijke reden om voor een DA3* te gaan of is het gewoon maar verandering van spijs?
Idd weer eens iets anders omdat ik zowel een DA46 als een DA47 heb gehad met draaibare bezel. Na de aanschaf van mijn Sinn 556 Jubileum weet ik deze cleane (zonder bezel) look op een Flieger opeens erg te waarderen. En het draagt ook iets kleiner…
Ps jij hebt jouw Damasko toch nog? Plannen voor een tweede? 

Vers uit de plakkers ![]()
Lekkere aanwinst Dennis 
Top!
Beiden vandaag binnen 
Een tweede zie ik zo snel niet komen. Mijn Damasko krijgt wel 70% van de draagtijd en we zijn gelukkig samen. Ik denk dat ze nooit weggaat 
Lekkere aanwinsten @daffie @Zulu !! Daar gaan jullie een hoop plezier aan beleven! Nu nog 1 erbij en we kunnen klaverjassen😂

I’m in!