Damasko only (Deel 1)

maar voor dit horloge?

Neen, te veel glans. Mat donkerbruine band lijkt me beter, indien je bruin wil.
Maar het beste lijkt me zwart canvas of zwart stof

2 likes

Dit :point_up:

1 like

Was ook een gokje maar niet geschoten is altijd mis toch. Hij gaat er af en komt waarschijnlijk op de Seiko Alpinist.

2 likes

Deze donkergrijze velour van strps.nl vind ik erg goed staan icm het grijze Damasko staal…maar de donkerbruine doet het ook erg goed.

Btw…ik heb de bruine nog liggen…mocht je 'm eens willen uitproberen dan wil ik 'm wel in een envelopje doen…

8 likes

Dat klinkt goed en daar zeg ik geen nee tegen. Stuur je zo een pb. Eerst even een stukje autorijden.

Heb hem overigens net weer op de originele band gezet.

4 likes

Heel fris zo’n witte Damasko. Een DS30 witte dial met oranje sec.wijzer lijkt me wel wat.
Damasko lezen jullie mee? :wink:

2 likes

Dat is een mooie combo, die donkergrijze velour! Misschien ga ik die ook doen als mijn straps afgeschreven zijn.

1 like

10 likes

Mooi deze :ok_hand: En ja zo’n velour strap kost eur 24 dus voor de prijs hoef je het niet te laten…


:goat:

7 likes

in zn geboorteland :slight_smile:

12 likes

Tevens niet te missen door de glazen :+1:

Bandje op de Damasko gezet die @daffie mij toegezonden heeft. Wat vinden we ervan?

6 likes

Mooi bandje, mooi horloge, maar de combinatie is minder imo… Zwart zal hem veel mooier staan

3 likes

Precies mijn idee. Heb hem normaal op de meegeleverde zwarte band maar daar stoor ik mij toch aan de witte stiksels.

2 likes

Zwart rubber lijkt me ook erg gaaf, maar daar moet je van houden :slight_smile:

Maar sowieso een erg mooi horloge :+1:

1 like

Ben het eigenlijk wel met Walter eens moet ik bekennen.

Voor de afwisseling hier ook nog een foto van mijn DA47 op een Hirsch Heritage Gold-brown…wat mij betreft een zeer geslaagde combi.

7 likes

Dat is het ook zeker. Heb hem in de zomer op rubber gehad.

Op die foto van jou ziet dat er zeer aangenaam uit idd.

2 likes

Ah, dit staat hem wel erg goed!

1 like


Zo dan! DS30 blauw.
Zeer geslaagd! :+1:

4 likes