Damasko only (Deel 2)

In 2018 een DC80 gekocht. Na drie jaar te hebben gedragen, vorig jaar toch verkocht, was beetje uitgekeken op dat monochrome zwart/wit. Vanaf het moment van verkoop had ik eigenlijk al spijt.

Afgelopen week akkoord gekregen van Damasko op mijn ‘custom’ verzoek. Beetje kleur erin, andere insert en bezel. Nu waarschijnlijk maandje of 2 wachten. Kan niet wachten tot ik m weer om de pols kan doen

16 likes

Snel geregeld, haha!

Foto van afgelopen week voor de sfeer.

11 likes

Ik had eigenlijk gewoon 2 DC80’s in de collectie ingecalculeerd :joy:

2 likes

Voor wie nog op zoek is naar een leuke Damasko.

1 like

Wacht… Kan dat bij Damasko??

Got me there :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben bang dat ie net te groot is :thinking::thinking:

1 like

Helemaal niks naast die Vertex, weg met die Damasko :upside_down_face:

1 like

Kan ook via Bensontrade.
Vorig jaar ook een DC80 via hen besteld met een ‘custom’ bezel (1-11 ipv 5-55).
Na overleg met Damasko terugkoppeling dat datgeen probleem was. Toen 2 maanden wachten…

1 like

Welnee joh. Toolwatches zijn mijn ding :grin:

Zeker, als je maar betaalt en geduld hebt.

2 likes

Oh ooh… Ik vrees dat deze kennis mij geld gaat kosten… :grimacing:

Klopt het trouwens dat ze dit jaar nieuw modellen willen gaan uitbrengen? Misschien een goede reden om nog even zuinig aan te doen.

Niet twijfelen gewoon doen, dat is echt een top horloge.

2 likes

Geen idee of ze gaan uitbreiden. Meestal komt er wel wat nieuws met het nieuwe jaar of Baselworld.
De bezel koste mij overigens niks extra. De wacht-/productietijd zou toch al 6-8 weken, dus een andere bezel toevoegen was geen probleem.
Wellicht als er meerdere aanpassingen zijn dat ze hier extra voor rekenen.

1 like

Helemaal gelijk! :rofl:

2 likes

Het is zo gezellig in Damasko Only dat ik hem bijna alleen daarom al zou kopen :sweat_smile:

Plaatje van die van @bartman voor de sfeer. Oh wacht, exact deze DA was eerst van mij :blush:

4 likes

Oh cool op rubber!

1 like

Er kan maar 1 Dries Roelvink zijn. Damasko op rubber (zeker ook andere kleuren) staat echt goed.

download

Ik ga idd ook uit van 6-8 weken zoals op de site staat. Worden lange 8 weken :joy:

1 like

In het voorjaar schijnen ze met nieuwe modellen te komen en met updates van bestaande modellen (gok manufactuur versies van de DA3x/4x modellen)

3 likes

Worden er altijd 8… :disappointed_relieved: