Damasko only (Deel 2)

Bijna die van mij.

Ik sta nog steeds open voor een leuke in/ruil.

9 likes

Vandaag ook de DC om de pols

13 likes

Wie wat bewaard heeft wat. Ik had nog een leertje van Ko liggen. Staat prima wat mij betreft

18 likes

Dat misstaat zeker niet!

Belang bij een Nomos?

1 like

Ha! De jouwe is wel een tof ding, maar niet voor mij.

1 like

Dat absoluut!

Waarom gaat ie weg?

De welbekende klik. Ik heb dat niet zo vaak, of eigenlijk nooit. Maar deze pakt mij niet in het echt. Terwijl ik hem echt mooi vind. Misschien moet.ik hem nog een kans geven. Tot op heden geen doorpakkers, dat geeft de ruimte.

Wel een aantal ruilvoorstellen zag ik :wink::wink: maar je bent m zo kwijt joh, echt wel een tof ding. Houden en het de tijd geven dat weet je vaak wel hé…eenmaal in je hoofd om 'm weg te doen :wave::wave:

Misschien ff via pb regelen

1 like

Da’s een tof idee @SwedishChef

Ja, :face_with_raised_eyebrow: .

Ik heb het niet gelezen, inmiddels weer weg.

Pb :rofl:

2 likes

En omhoog met het Damasko topic.

12 likes

Ik doe mee :sunglasses:

10 likes

Gr, HJR

11 likes

Heb een zwart canvas bandje besteld bij Bartons voor de DC80. Wat denken jullie? Vind de MN strap iets te dun voor zo’n horloge.

(wel met zwarte buckle)

2 likes

Meh, ik vind dat niet de kwaliteit hebben die dit horloge verdient. Ik heb zelf onderstaande en ben er zeer tevreden over.

Artem is er ook nog schijnen de top te zijn maar daar hangt dan ook wel een flink prijskaartje aan. Hadley Roma ook een aantal gehad en ook fijne banden.

1 like

Hoop dat de kwaliteit beetje ok is. Bandje wat jij hebt is nagenoeg dezelfde die erbij zat bij aanschaf. Die ligt ongebruikt in de doos.

1 like

Mijn standaard aanbeveling is een kevlar band van Hadley Roma. Nu dus ook.

1 like