Damasko only (Deel 2)

Nee joh, erg gaaf maar niet voor mij. Eerder een duiker/tool/chrono. DD heel tof maar voor mezelf absoluut niet.

Ik voorzie een duiker/tool. Wellicht een Omega weer?

1 like

Ik vind Damasko wel lekker combineren met een iets netter horloge, maar dat is in mijn geval omdat ik regelmatig wat formeler gekleed naar werk ga

8 likes

Staat wel een Seamaster op het lijstje. Maar ook een Sinn EZM3 óf U50. De Damasko blijft iig

3 likes

Wat denk je van zoiets?

Één in titanium.

1 like

Tof! Alleen had moedertje natuur mij grotere polsen moeten geven :wink: met die kinderpols van mij is dat een noodkijk

44mm, de GMT is 43mm.
Gelukkig is die licht

53mm L2L :see_no_evil: wat een unit! Maar thanx voor de suggestie :+1:

1 like

Deel 2, ben er bij :slight_smile:


7 likes

Zojuist door fedex afgeleverd, weer terug uit Barbing, voor de derde keer!
Hopelijk was dit het laatste reisje naar Duitsland.

11 likes

Pfff balen , wat was er loos .

Zomaar…

13 likes

Hoe is dat in de praktijk nou zonder echte seconden wijzer? Ik vind het een gaaf horloge maar vraag mij af of ik daar dus aan kan wennen.

Heb je het tegen mij? De groene wijzer zonder “vliegtuig” is een seconde wijzer. Net als bij alle chrono’s eigenlijk. Als je hem laat lopen merk je geen verschil.

Het begon in juni dacht in eerste in eerste instantie een vlokje? Een Damasko met een snowflake wijzerplaat? :grin: Bleek een stukje lume van de achterkant van een van de wijzers

Heel mooi van Damasko kon dit geheel, inclusief verzending, op hun kosten worden verwijderd. Horloge was net buiten garantie, dus een erg mooi coulance aanbod


Ontvangst foto in de handen van Isabella (een van de dochters van Damasko)

Vervolgens weer terug in Twente… en na ontvangst het volgende:


De kroon viel eruit na het losdraaien! En was ook niet meer te bevestigen.
Horloge weer retourtje Barbing Duitsland…

Na een aantal dagen dragen verscheen opeens weer een vlokje :astonished:


Met exact dezelfde vorm als de eerste maal. Toeval of een gemiste QC bij Damasko? Dus weer retourtje Barbing met Fedex…

Ben overtuigd van de kwaliteit van Damasko en de unieke materialen, heb echter nu wel wat twijfels bij de kwaliteits controle van de reparatie afdeling.

Vandaag weer terug gekomen, doos uitgepakt en het is een Damasko, dus het voelt en ziet er weer uit als een nieuw horloge.

10 likes

Yep, maar je hebt geen seconden wijzer die het altijd doet. Ik vind het een heel gaaf horloge en kijk er ook weleens naar maar vraag mij dus af of ik daaraan kan wennen.

Ok nou ja bij mij loopt hij dus altijd dus geen last van. :blush:

1 like

Is dat niet slecht voor het uurwerk? Discussie incomming :see_no_evil:

1 like

Haha, conclusie van al die discussies die ik hier heb gelezen: maakt zo goed als niet uit en sommigen denken zelfs dat het beter is.

1 like

Mooi dat ze het oplossen, maar de QC laat enorme steken vallen.
Een losse kroon na reparatie, jeetje.

Geniet van je mooie klok!

1 like