Die heeft wel erg veel tekst
Ach ja, bij Rolex zetten ze aan de voorzijde op de wijzerplaat
Haha dit is stukken beter
Die van mij heeft minder tekst. Ben er niet over uit of het van mij op een toolwatch had gehoeven, optisch vind ik het iig geen hoogstandje. Anderzijds snap ik dat Damasko het eigen uurwerk wil tonen en het onderscheid met de DS duidelijk wil maken. Volgens mij gaat het niet ten koste van de dikte, maar dat kan ik mis hebben.
Broertje Tudor kan er ook wat van
Dit inderdaad. Van mij hoeft het ook niet. Op een mooie dresswatch met gedecoreerd uurwerk voegt het echt wat toe.
Was ook mijn eerste ingeving. Totdat ik het datumvenster en vliegtuigje zag. Iets minder gaaf.
Wat vragen ze er voor?
Ik heb een zwak voor Damasko maar ik vind dat ze met weinig nieuws komen. En als ze dan met iets nieuws komen, is de prijs nogal
Zonde.
Inderdaad. Ik vond hun prijzen altijd heel fatsoenlijk, nu niet meer.
En zeker dat gedoe met die eigen uurwerken voor gewone driewijzermodellen.
Precies dat, ik raak er een beetje op uitgekeken. Misschien ooit nog eens een DA terug, maar weet nu al dat het geen blijver wordt.
Maar dan graag met zo’n saaie ETA en bijbehorend prijskaartje.
Ik kocht ooit DA36/850 voor €850, dat waren nog eens prijzen.
Is het niet het kille ijsgeharde staal waar je dan weer op uitgekeken raakt? De DS series met zgn onderzeebootstaal zijn echt een stuk mooier/levendiger.
Vroeger was alles beter. Maar ben het wel met je eens dat de modellen met inhouse wat aan de dure kant zijn.
Trouwens de DA waren indertijd de instap Damasko. Nu is de DS30 dat. En die zit kwa prijs niet héél ver van je genoemde €850 af (de ETA versie)
Ik vind de steigerbuis look juist zijn charme hebben.
Ja, dat weet iedere zak met kluiven.
Maar doe mij toch maar een old-skool DA…
DK36, zelfde looks als de DA36 doet €1.950. Met alle respect…