Indeed! Die ken ik nog Blijft een cool ding.
Zeker, ook op die (dure) stalen bracelet.
Vreemde lui toch daar bij Damasko. Eerst gaat alles eruit om over te gaan naar in-house uurwerken…komen ze nu een paar jaar later weer terug met bestaande modellen met een ETA uurwerk…
Isabella appte mij onlangs in korte tijd een reeks bikini en cocktail selfies vanuit Dubai, de Malediven en Sipadan.
Makes sense.
My favorite daughter…
Met de lente op komst:
Wie oh wie pakt hem?
Het lijkt wel alsof Damasko niet meer zo populair is, ten onrechte. Waar is die tijd van de hippe boys met een Damasko op een kevlar strap?
Ik denk dat meneer Damasko iets te hoog wou grijpen. En dat de financiële realiteit van nu daar niet het juiste moment voor is.
Een gloednieuwe DS30 is op dit moment op de website van Damasko goedkoper. Ik denk dat ze alle niet in-house calibers aan het uitfaseren zijn. Ik heb 2 maandjes geleden nog de volle mep betaald. Maar blijf blij met dit prachtige horloge. Zoveel waar voor je geld.
Dat helpt inderdaad niet.
Is die niet van Archimede?
Ja idd…plus de Damasko doelgroep staat denk ik ook niet echt te trappelen voor een manufacture uurwerk (a veel hogere prijzen)…in zo’n uber tool watch. Ik iig niet.

manufacture uurwerk
Vind ikzelf eigenlijk helemaal niet prettig. Eta Sellita of LJP er zijn genoeg goede 3 hand calibers. Het wiel opnieuw uitvinden is in deze wat overbodig.
Yup. Exact.