Damasko only (Deel 1)

Het kan verkeren… als hij gaat maakt hij ruimte voor iets anders moois, wees gerust.:muscle:

1 like

@daffie, ik mag niet reageren onder je verkooptopic dus maar even hier.

2 likes

Daffie raped al die mooie Damasko fullsets :frowning:

3 likes

Haha…ja toch wel ben ik bang. :wink: Ik blijf de band zo enorm mooi en gaaf vinden, maar blijf tegelijkertijd steeds weer terugkomen naar leer of canvas. Dat draagt imo gewoon veel prettiger dan een toch wel zware stalen band die op mijn pols snel de neiging heeft te gaan schuiven…

En @Winkje er een plezier mee kunnen doen…perfect toch. :+1:

@Drebin nouzeg…:hushed::

3 likes

@Winkje, gefeliciteerd en kunnen we misschien als damasko eigenaren afspreken dat @daffie geen exemplaar meer mag kopen op die schitterende stalen band.

1 like

Wees gerust. Daffie doet zich niet een derde keer stoten aan dezelfde Damasko band…:wink:

Niet liegen

3 likes

hi,

:blush: maar ja, kachel bij Damasko moet ook roken…

Ik ben benieuwd hoe vaak ik mijn DA nu nog op een Erika’s MN strap ga dragen. We gaan het zien…

Groet, Vincent

1 like

Ik kom vanavond ff een kop koffie halen bij je…en m’n nieuwe Louisville slugger showen…

1 like

Top!
Hoe laat vlieg je? Ik zit onder de Spaanse zon vanavond :sunny:

1 like

Ha…top…komt helemaal mooi uit. :sun_with_face:

1 like

Leer/canvas staat hem ook beter imo, hoe strak dat staal ook is.

1 like

Ben ik het mee eens…vooral het contrast tussen de kast en de band is mooier.

1 like

Dat was hij in eerste instantie toch al niet. :wink:

Nette prijs gemaakt. De afschrijving ligt bij mij. :wink:
Ik kwam later bij het verzenden de factuurtjes nog tegen van alle losse dingen die ik erbij had gekocht.

1 like

Ah. Ja die 2 extra brede schakels a eur 40 p/st (!) zeker ook…?

Gek en lichtelijk irritant…ik blijf het proberen, maar kom steeds weer terug bij leer/canvas. Draagt gewoonweg het prettigst en staat toch wel beter, en dat is voor mij een boel waard. Jammer want gloeiende grutten wat is de stalen band gaaf. :ok_hand:

Ja, inderdaad. Die heb ik nog aangekocht en heb ik nooit doorberekend in de prijs. :wink: Ach ja, geeft mijn karma een positieve boost.

Daarom een horloge naast de Damasko. Eén die wel goed staat op leer en canvas. :wink:

2 likes

Zeker weten. :+1:

Hmm…ja ben al aan het neuzen…:wink:

1 like

Boem…

Einde middag binnen gekregen - ben er blij mee!

Enne, wat kunnen die Duitsers toch technisch perfecte dingen maken… Ben onder de indruk van deze band. Misschien dat ik eerdaags een ultrasoon bad aanschaf, al was het alleen maar omdat ik het sleutelen aan de band zo leuk vind :wink:

Groet, Vincent

17 likes

En toch bestaan er mensen die er niet aan kunnen wennen, @daffie :joy:

9 likes

Geweldig…draag 'm met plezier. :+1:

Gaaf heh die schakels los en vast schroeven…zo cool die torx schroeven. Prachtig systeem. :ok_hand:

@Michael uh huh :wink:

1 like