Damasko only (Deel 1)

Ik maak niet zo veel foto’s dus hier ook maar even :slight_smile:


Die klompen droeg ik nooit, alleen dit voorjaar met het aandrukken van het ingezaaide gras. (had daarvoor wel 50 paardebloemen per vierkante meter).

8 likes

Jammer want ik blijf dit een gaaf model vinden, misschien deze ook maar op het Damasko wensenlijstje zetten.

2 likes

Ik ook; DA34 is al jaren mijn favoriete Damasko

1 like

//img.horlogeforum.nlH//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlz//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlS//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlv//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl://img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl_//img.horlogeforum.nlh//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nl://img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nl!//img.horlogeforum.nl[//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl|//img.horlogeforum.nl6//img.horlogeforum.nl6//img.horlogeforum.nl6//img.horlogeforum.nlx//img.horlogeforum.nl5//img.horlogeforum.nl0//img.horlogeforum.nl0//img.horlogeforum.nl]//img.horlogeforum.nl(//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nl://img.horlogeforum.nl///img.horlogeforum.nl///img.horlogeforum.nlx//img.horlogeforum.nlI//img.horlogeforum.nlC//img.horlogeforum.nlV//img.horlogeforum.nlF//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nl0//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nly//img.horlogeforum.nlS//img.horlogeforum.nlT//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlq//img.horlogeforum.nl1//img.horlogeforum.nlA//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl2//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlY//img.horlogeforum.nl0//img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nlx//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlQ//img.horlogeforum.nlf//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nl)//img.horlogeforum.nl

9 likes

Hirsch Heritage

9 likes

Nu nog de witte van @Hamari erbij… :wink:

13 likes

Deze zijn bij @Michael en @Time_Lord
33d428776e52c94c4be6411b5bc049b35d08ba06_1_690x463

Maar wederom mag ik hier weer meedoen :speak_no_evil:

cda6b297b6cffbaf1f6ba1b94278f1d4ed36dcad_1_690x463

13 likes

Je mag het blijven proberen maar geef je weinig kans. Kans is groter dat ik binnenkort een tweede Damasko in mijn bezit heb :blush:

3 likes

I know. Slechts ongein…ik weet dat je de 47 niet wegdoet. :sunglasses:

1 like

Hier begint dat gevoel ook steeds meer te groeien :+1:

2 likes

Even op en neer naar de stembus gewandeld, lekker in de zon. Bij thuiskomst schijnt deze mij tegemoet. Blijft toch wel genieten dit.

Zit dus serieus te dubben of ik een DS30 ga kopen. Was gelijk fan toen ik die van @Zulu zag. Vooral die groene secondewijzer doet hem goed. Opzich vind ik die Ocean ook wel tof maar twijfel door die zwarte datumschijf.

12 likes

Hier ook de DS30 OBO, of toch DA34 erbij

1 like

Heeft deze DA47 aan beide zijden AR? Bij de Damasko configurator is het niet mogelijk bij de DA47 om te kiezen voor een enkele A4 coating aan de binnenkant.

1 like

Ligt het aan mij of lijkt de secondewijzer van de DH1.0 een net andere kleur groen t.o.v. de gene die @Zulu origineel op zijn DS30 had? Ik zit namelijk ook aan deze combo te denken. (of stiekem een oranje wijzer erop)

Via Bensontrade de bestelling doen en dan je voorkeur opgeven.

3 likes

Nee, dat komt door het licht. Afhankelijk van welke hoek het licht valt is het olive drab lichter /donkerder van kleur.

@Hamari you only live once :sweat_smile:

3 likes

:point_right::point_right::point_right::point_right::point_right:

1 like

Deze heeft idd aan beide zijden AR, helaas. Ik was opzoek naar een DA47 en die was toen nergens te krijg behalve bij Gnomon. Heb toen gekozen voor snel in huis :grin:

Maar dus wat @daffie zegt :point_down:

2 likes

In mijn zoektocht naar wat meer info over de DS30 ocean kwam ik dit tegen:

Door een aantal subtiele wijzigingen toch een heel ander horloge geworden zo. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het zelf wel wat hebben. Ben sowieso fan van de datum op de 6 positie. Ook de groene wijzerplaat trekt mijn aandacht.

3 likes

Vind ik misschien nog wel mooier dan de OBO

1 like