Damasko only (Deel 1)

Nieuw model. Vandaag gepresenteerd op Watchtime Düsseldorf.

Vanaf een € 3.500. Pics via Insta. Hij staat inmiddels ook op de Damasko site.

6 likes

Vond de dsub1 in t echt wel echt cool. De dsub3 wat minder. Die plaat is gewoon te leeg.


8 likes

Als jij dan deze koopt, wil je misschien jouw DC66 wel in de aanbieding doen :grin:

1 like

Heb m ook ff gepast. Vond t logo wel iets te groot. Het licht gebolde glas was wel supergaaf! Zou ik op mijn DC80 ook wel willen. Spiegelde wel wat meer.

1 like

8 likes

17 likes

PS. Geen ervaringen en/of band met deze juwelier.

Hee @daffie bedankt nog! :blush:

8 likes

Youbet gozer. :+1: Lekker die DS :ok_hand:

1 like

15 likes
2 likes

8 likes

Hatsaflats…en welkom terug. :ok_hand::laughing:

1 like

Met dank aan @watchbear voor het schitterende bandje.

14 likes

Mooie combi :ok_hand:

1 like

Originele band? In ieder geval wel tof met de gesp!

1 like

Ja, tot mijn verbazing heeft Damasko mooie én betaalbare vintage bandjes met originele gesp:

5 likes

Zijn dat alvast foto’s voor een advertentie in het blauwe gedeelte? Goed bezig hoor :ok_hand:t5:

3 likes

Haha, ik durf het bijna niet te zeggen (want jij bent toch de Damasko grondlegger hier op HF) maar na al dat vintage spul én jouw Marathon (dus je bent er zelf ook debet aan), is deze DA38 toch wat aan de grote en zware kant voor deze oude man. :upside_down_face:

Dus ik kan een Candide-rewind (ik weet dat @koekoek en @mafkees daar op hopen) met een Intramatic, Squale 1521, Shogun, MM300 en de hele rataplan wel kan vergeten.

Klein en bescheiden it is. Net als ik. :sunglasses:

5 likes

Zet er effe een onbeschofte richtprijs bij, scheelt weer een advertentie klussen :kissing_heart:

2 likes