Damasko only (Deel 1)

Vandaag de Damasko DA46 overgenomen van GMTplus1 - gaat ie spijt van krijgen! :joy::v:t2:

11 likes

Ok, dat was jij… :pensive:

Enjoy dit prachtig horloge, ik zoek verder. :grin:

2 likes

Sorry! Volgende keer sneller toeslaan :see_no_evil:

Yep, minder twijfel = knapper horloge

Zo verging het mij ook, inmiddels een aantal jaren terug. Heel veel plezier ermee! Dat gaat zeker lukken.

1 like

Even wat leven inblazen…

image

6 likes

Blijft geweldig gaaf op de ss Damasko band :+1:

1 like

Absoluut, ik heb de Damasko vanaf december 2015 (:face_with_raised_eyebrow:) en vrij recent (augustus 2017) de stalen band overgenomen, het is compleet ander horloge. Sterker nog, het is een completer horloge.

100% een upgrade waar ik blij mee ben. En natuurlijk heb ik nog wat leer liggen, maar dat wordt nauwelijks nog gebruikt.

3 likes

Mijn DA46 is binnen! Mooi om verschil te zien tussen oud en nieuw type lugs. Weet niet of ieder model al zo wordt uitgeleverd maar de DC5x serie iig

4 likes

Zijn de nieuwe slanker of lijkt dat zo?

Rechts is nieuw, sorry. Zijn wat dikker geworden en hebben geen lugholes meer.

Die lugholes zouden er esthetisch heel raar uitzien door de nieuwe vorm van de lugs. Daarbij vond ik ze sowieso al niet superveel toevoegen

Dat is vrij onhandig. :joy:

Je bedoelt drilled lugs denk ik :wink:

3 likes

Zeer jammer dat men daar van afstapt.

Nice :thumbsup:

Ps de nieuwe lugs vind ik wel goed passen bij de non-bezel versie Damasko’s. Heeft iets moderns…loopt mooi over in de kast. Nu nog eens zien hoe het staat op de bezel versie…

Kan ik vragen hoe duur de metalen band is? :scream:

Vast wel, doe je best. :wink:

*edit; even opgezocht in mijn mail van augustus 2017;

The bracelet costs €625.
Shipping by FedEx costs €30

1 like

650 eurootjes.

2 likes

Wauw, maar dan heb je vast ook wat. Al krasjes kunnen ontdekken?

Nee. :slight_smile: Wel wat verkleuring als er constant wrijving plaats vindt, maar meer zeker niet.

1 like