Mijn vrouw nog erg content met deze
Gescoord bij S&C in den Bosch
Die had ik gekocht maar ze wilde een ā gladdeā rand
Veel mannen zijn slecht in rekenen.
Om over (na-) denken maar niet te spreken.
Mvg
De elite-calimero.
Yep, maar ik probeer die grijze dozenschuivers even uit
p.s Sorry Drex, die restaurant tip gaat echt niet meer werken op mijn leeftijd
Bij @Crownguard zou ik zeggen.
Ik vermoed dat hij voor een (relatief incourante) dames Rolex voor een goede prijs kan aanbieden.
De linkse is een Date (ref 15200) en van Mevrouw Klokkengek. Prima horloge; ze is er erg blij mee. Gekocht bij Juwelier Burger tijdens een lang weekend Maastricht.
Volgens mij heeft zij van Jinek er een zonder loupe. Maar misschien heeft ze er meerdereā¦
pijn aan mijn oren en ogen als iemand het over ādeā vrouw heeftā¦
Beter dan āhet vrouwtjeā toch?
Veel beter. Het vrouwtje klinkt als de Spaanse schoonmaakster die op vrijdagmiddag de keet komt poetsen.
Ik noem haar altijd gewoon Mevrouw Klokkengek, met grote M!
De vrouw des huizes. Als ik der zo niet aanspreek zit ik in de penari
Nee āmn partnerā klinkt lekker⦠alsof je een arbeidscontract hebt afgeslotenā¦ik houd het wel gewoon op mn āgrotjeā
Ik vind gewoon een sub ook wel stoer staan ipv zoān iele kleine daydate of datejust dames model, de meeste dames kunnen die wel hebben.
bijna goed, het is Panerai
Ik ben verplicht haar aan te spreken met majesteit.
Toen mijn echtgenote was hersteld van een zeer ernstige ziekte, heb ik haar uit pure
blijdschap deze fraaie rolex geschonken.
āVrouwkeā hier met licht Brabantse tongval. Doet het altijd goed. Zo niet āLiefā gebruiken. Daar valt ze voor. Ik vind het niet klinken maar het resultaat teltā¦
En zo hoort het toch eindelijk ook! ⦠het is alleen jammer dat ze ons dan geen Majesteit noemen, althans niet in Huize Klokkengek. Wanneer mijn aandacht gewenst is wordt er geroepen āHee Gek⦠kom eens hier!ā
Vind ik ook minder.
Ik bulder altijd: Rosita!! ben je nu gvd al weer te laat!!
Ze is altijd op tijd
dat je haar naam nog weet⦠tis hier meestal hey en de rest versta ik niet