Dames Rolex, graag uw mening

Mijn vrouw nog erg content met deze :wink:
Gescoord bij S&C in den Bosch

4 likes

Die had ik gekocht maar ze wilde een ’ gladde’ rand :roll_eyes:

5 likes

Veel mannen zijn slecht in rekenen.
Om over (na-) denken maar niet te spreken.
Mvg
De elite-calimero.

1 like

Yep, maar ik probeer die grijze dozenschuivers even uit :sunglasses:

p.s Sorry Drex, die restaurant tip gaat echt niet meer werken op mijn leeftijd :sunglasses:

4 likes

Bij @Crownguard zou ik zeggen.

Ik vermoed dat hij voor een (relatief incourante) dames Rolex voor een goede prijs kan aanbieden.

1 like

De linkse is een Date (ref 15200) en van Mevrouw Klokkengek. Prima horloge; ze is er erg blij mee. Gekocht bij Juwelier Burger tijdens een lang weekend Maastricht. :slightly_smiling_face:

6 likes

Volgens mij heeft zij van Jinek er een zonder loupe. Maar misschien heeft ze er meerdere… :wink:

1 like

pijn aan mijn oren en ogen als iemand het over ā€˜de’ vrouw heeft…

1 like

Beter dan ā€˜het vrouwtje’ toch?

2 likes

Veel beter. Het vrouwtje klinkt als de Spaanse schoonmaakster die op vrijdagmiddag de keet komt poetsen.

2 likes

Ik noem haar altijd gewoon Mevrouw Klokkengek, met grote M! :slightly_smiling_face:

6 likes

De vrouw des huizes. Als ik der zo niet aanspreek zit ik in de penari

2 likes

Nee ā€œmn partnerā€ klinkt lekker… alsof je een arbeidscontract hebt afgesloten…ik houd het wel gewoon op mn ā€œgrotjeā€

Ik vind gewoon een sub ook wel stoer staan ipv zo’n iele kleine daydate of datejust dames model, de meeste dames kunnen die wel hebben.

1 like

bijna goed, het is Panerai :yum:

2 likes

Ik ben verplicht haar aan te spreken met majesteit.

6 likes

Toen mijn echtgenote was hersteld van een zeer ernstige ziekte, heb ik haar uit pure
blijdschap deze fraaie rolex geschonken.

12 likes

ā€˜Vrouwke’ hier met licht Brabantse tongval. Doet het altijd goed. Zo niet ā€˜Lief’ gebruiken. Daar valt ze voor. Ik vind het niet klinken maar het resultaat telt…

3 likes

En zo hoort het toch eindelijk ook! … het is alleen jammer dat ze ons dan geen Majesteit noemen, althans niet in Huize Klokkengek. :thinking: Wanneer mijn aandacht gewenst is wordt er geroepen ā€œHee Gek… kom eens hier!ā€ :sweat_smile::wink:

4 likes

Vind ik ook minder.

Ik bulder altijd: Rosita!! ben je nu gvd al weer te laat!!
Ze is altijd op tijd :grin:

6 likes

dat je haar naam nog weet… tis hier meestal hey en de rest versta ik niet :yum:

2 likes