Dames Rolex klassieker

Leuk dat je je kennis deelt vind dit geen slecht bedrag gezien het horloge oud is en in de rivisie moet

2 likes

Revisie is hem in dit geval vaak wel waard, maar daar moet je wel de juiste contacten voor hebben natuurlijk. Buiten dat de verkoopprijs omhoog gaat wordt het verkopen ook nog veel makkelijker zo! Succes!

Dank je divisie bij rolexjuwelier

Je moet kijken of je dat wil, ze vervangen vaak vintage onderdelen die liefhebbers liever wel nog in het horloge hebben. Daarnaast kosten ze natuurlijk flink meer en is de wachttijd langer. Ik zou voor vintage gewoon een goede en erkende horlogemaker opzoeken, jubileebanden herstellen kan ook niet zomaar iedereen…

Ik zou ƩƩn van de zeer kundige horlogemakers op het forum benaderen. Bijvoorbeeld @PeterLC, @vouwfietser, @Inca.

1 like

Exact :point_up_2:

1 like

Hardstikke bedankt voor het advies

1 like

Ik denk net iets lager hoor.

2 likes

Volledig staal ja, maar two tone moet lukken. Of je het ervoor krijgt is natuurlijk een tweede! :wink: De daadwerkelijke verkoopprijs ligt bij deze modellen vaak wel lager dan de waarde. Laten we zeggen dat je er nu 1600 voor krijgt en met revisie waarschijnlijk wel richting de 2K.

Ik zou hem voor de snelle verkoop tussen de 1600 en 1800 te koop zetten.
Een mooie gereviseerde eerder 2.

EDIT; na jou edit dus helemaal gelijklopend :wink:

1 like

Precies. :+1:

Happy to help! :blush: We hopen je vaker te zien op het forum. Bij deze van harte welkom hier. :+1:

1 like

Nee, hoor. Mijn Day-Date krijgt een volledige service met behoud van de gewenste onderdelen (mits deze in goede staat zijn, wat in mijn geval zo is).

1 like

Dan is de communicatie bij jou goed verlopen, ik heb wel eens anders gehoord…

Laten we vooropstellen dat ik hem nog moet ophalen, maar de afspraken zijn duidelijk. Ik heb mijn Rolex service center dan ook bewust geselecteerd.

1 like

Hangt inderdaad serieus af welk RSC

2 likes

Gok aangezien de staat 1750 euro en max 1900
Is een behoorlijk project
En als alles klaar is zit je al op de 3200 euro voor dat geld heb je bijna een nieuwe

Bedankt v je reactie een nieuwe is vgl mij toch gauw 6000 euro misschien inruilen v een nieuwe

Vergeet even niet dat je voor een revisie ook aardig wat betaalt.

Als je de band opnieuw laat doen en een uurwerk service, zal je al snel tussen de 500-750 euro zitten.
De vraag is dan maar net of je dat geld eruit haalt bij een verkoop.
Ik zou em gewoon in huidige staat verkopen of wellicht inruilen op een nieuwe/andere tweedehands.

1 like

Pre ownd new model kost rond de 4500