Dan Henry Only

8 likes

Fraai horloge.

Ook een leuke plant op de achtergrond. Wij hebben ook zo’n plant: 20 jaar geleden als een stekkie meegekregen van een klant. Staat op een kast van 1.80 en de onderste “takjes” hangen al bijna op de grond.

1 like

Zo lang hebben we de onze nog niet, maar wel een leuke plant inderdaad! Dat is echter de verantwoordelijkheid van m’n vriendin. Als zij er eens een week niet is krijg ik een handleiding van hoe ik die verschillende planten in leven moet houden :smiley:

1 like

Deze plant is erg sterk hoor :slight_smile:

Bericht van Dan Henry op Facebook:

Seventeen days ago, I banned Russia in protest of the genocide practiced by Putin in Ukraine. It was the right thing to do and in the following days’ big companies started to do the same, and now the Russian population is waking up for the atrocities committed by their leader.

Today I banish China in retaliation for Xi Jinping’s secretive and cowardly support of Putin’s war and atrocities committed against the Chinese population. It is an excellent opportunity for democratic and civilized countries and their companies to encourage the oppressed people to get rid of their dictators.

The world must change!

1 like



9 likes

Ben de naam al vaker tegengekomen en nu even op hun site gekeken. Onderstaand is een van de weinige uitvoeringen met een automaat. Toevallig dat ik nog op zoek was naar een dual crown en denk dat deze een aardige kans maakt. Mooie bijkomstigheid is dat de verzending vanuit Europa geschiedt :+1:

6 likes

Lang geleden, nog eens de Dan Henry om de pols!

4 likes

Goed idee, ik doe mee!!

5 likes

Sinds kort deze 1970 in de collectie😁

9 likes

Ook hier de DH 1970 via forum verkregen. Ik hou van de vintage stijl van dit horloge en voorlopig blijft deze wel. Nu nog een keer die oranje variant :grin:

7 likes

Al een tijdje in de collectie. Heerlijk horloge!

7 likes

9 likes

6 likes

5 likes

11 likes

De zwarte 1937 ben ik in dit topic niet een keer tegengekomen. Hierbij dan de eerste.


Hé, staat die ook niet in het blauwe gedeelte? Jazeker, maar dit is natuurlijk geen poging tot verkoopbevordering :slight_smile:

2 likes

4 likes

Toch een beetje oranje op de DH vandaag. :grinning:

4 likes

Zojuist in mijn mailbox:

Als enthousiasteling voor luchtvaart en er zelf ook werkzaam te zijn, ben ik erg benieuwd

3 likes