Ik heb mijn vader een Dan Henry cadeau gedaan even terug, dat hij heel graag draagt.
Hij is er echter mee ten val gekomen en het glas zou gebroken zijn.
Ik weet nog niet hoe erg het horloge er aan toe is, maar vroeg me alvast af of iemand hier ervaring heeft met het vervangen van horlogeglaasjes op Dan Henry modellen? Kan je die bij DH zelf bestellen, of elders?
Je kan DH f een mail sturen dat je een nieuw glaasje wilt kopen, had ik laatst ook gedaan. Krijg je een Paypal linkje en dan na betaling zou die m op moeten sturen.
(Ik heb het nog niet doorgezet overigens)
Het vervangen zou ik niet weten, denk dat een horlogemaker dat wel kan.
Bedankt voor je antwoord! Eens ik het horloge gezien heb (en het nog de moeite blijkt om het glas te vervangen) neem ik contact op met DH!
Succes! Is je vader wel oké? das denk ik belangrijker
Zeker belangrijker Ja hij stelt het gezien de omstandigheden best goed!
Ik wil 'm straks met iets kunnen opbeuren, en weet dat hij het horloge graag droeg, dus kan een leuk nieuwtje zijn mochten we het in ere kunnen herstellen…
Ik heb wel eens een glaasje besteld bij DH en deze inderdaad door een horlogemaker laten vervangen.
Fijn om te horen! De keus is denk ik snel gemaakt, als je vader het horloge vraag draagt zou ik er mooi een nieuw glaasje in laten zetten! Voor mijn 1962 kreeg ik een Paypal van 35 dollar geloof ik. Ik zou het wel weten
Glaasje
Benieuwd wat de uitkomst geweest zou zijn met saffier. Wel krasbestendig maar misschien niet sterker bij onzachte kennismaking met asfalt?
Gaat een toppertje worden denk ik zo!
Is het de eerste DH automaat?
Leuk! Ga ik volgen
Ahh ja ik zie t!
welke maat gaat jullie voorkeur naar uit bij de nieuwe release ? ik neig naar 37, automaat. hoop dat ie niet richting de 500 gaat kosten
Ik zou voor de 39 gaan en gezien de rest van de prijzen van DH zou het me verbazen als ze richting de 500€ gaan.
Volgens mij is het duurste horloge van DH op de site nu 350 usd.
Maar wel heel benieuwd naar het ontwerp.
Ik heb nooit spijt gehad van mijn 1970.
thanks! ja het hangt ook af van de lug 2 lug maat. als die groter is dan 47 ga ik voor de kleinere waarschijnlijk. maar hoe dan ook ik begin wel enthousiast te worden.
iemand ervaring met de invoerkosten ?
Geen invoerkosten. De prijs op de site is wat ik ook afgerekend heb toen ik een 1970 vorig jaar bestelde.
ow dat is netjes, ik zie nu inderdaad dat ze een europees warehouse hebben. weer iets nieuws geleerd