Dank HF!

Wat een heftig bericht!

Ik kende je niet maar het raakt me enorm.

Goede reis, Godspeed.

bon voyage Ted, elk eind is een nieuw begin.
Veel liefs aan de nabestaanden.

Het is zo mooi dat je het hier deelt. Dank ervoor en ik hoop dat alle antwoorden je een glimlach geven.

4 likes

:pray::pensive:

Dit bericht heeft me vandaag niet losgelaten.

Meerdere malen zag ik het beeld van mijn pa die (anderhalf jaar geleden) deze identieke moedige beslissing heeft genomen helder op mijn netvlies.

Wat koester ik de laatste momenten, bezoeken en gesprekken die we nog hebben kunnen beleven. Uiteraard vaak gepaard met emotie en tranen maar ook zeker met een lach. Veel zaken uitgesproken en elkaar gezegd wat we wilden.

Ik hoop dat jouw nabestaanden uiteindelijk met emotie maar vooral fierheid en trots kunnen terugkijken en dat ze net zoals ik troost hebben met de intensiteit van het afscheid.

61 likes

Rust zacht

Rust zacht en heel veel sterkte en kracht voor de nabestaanden…

Veel sterkte voor al de nabestaanden, rust zacht Ted

Veel sterkte voor jou en de jouwen!

Heftig Ed! We zien hier natuurlijk vooral de hoogtepunten van elkaar. Ik zie jou als iemand die nagenoeg alle Rolexen al gehad heeft en zijn zaakjes waarschijnlijk goed voor elkaar heeft. We zien nooit de deuken die we allemaal oplopen. Het verhaal van @SAT heeft mij destijds (en nog steeds eigenlijk) ook enorm aangegrepen. Dat zijn toch de verhalen die iemand maken, niet het horloge dat iemand draagt. Mijn vader heeft ook niet lang meer en zal misschien binnenkort ook zijn beslissing moeten nemen. Ik zou alles wat ik heb in de kliko gooien als ik hem daarmee beter zou kunnen maken. En dat geldt natuurlijk voor iedereen in zo’n situatie. Horloges kunnen je veel lol geven, maar voor liefde hebben we toch echt de mensen om ons heen nodig.

Disclaimer: excuus voor mijn sentiment. Ik ben een watje vandaag. Is ook de schuld van @Jurk met zijn tekening. Morgen ben ik weer gewoon een botte ongenuanceerde hork. Beloofd.

69 likes

:pray: Zeker

:frowning:️ Ik zou alles wat ik heb maar ook wat ik zou kunnen krijgen afstaan voor een knuffel van mijn jongen.

Troost hebben wij gelukkig gevonden aan de herinneringen aan hem en troost aan herinneringen aan Ted wens ik ook de naasten van Ted toe :pray:

Edit:

Hij is een toppertje :pray::pray::pray:

51 likes

Rust zacht.

Veel sterkte voor alle nabestaanden.

1 like

Niet het juiste topic.

Maar wat ongelooflijk verdrietig Sat. Wens je alle kracht en liefde toe…

John

4 likes

Ted,

Ik lees nu pas over dit topic. Dit komt binnen zeg. Supermoedig om dit besluit te nemen na een periode van lijden. Ook mooi om dit met een topic te delen op HF. Zoals anderen al gezegd hebben hoop ik dat dit topic door het dak vliegt. Ik roep iedereen op om met likes te smijten voor @MonsterT.

Ik hoop dat je hele mooie, lieve en bijzondere momenten hebt kunnen delen met je geliefden. Mijn gedachten gaan uit naar je nabestaanden.

Godspeed Ted/@MonsterT!

8 likes

Respect

Kippenvel…
R.I.P.

Jeetje heftig zeg.

Rust zacht.

1 like

Goede reis MonsterT…

Jouw bericht maakt diepe indruk.

Sterkte voor je nabestaanden!

1 like

Pakkende en moedige woorden.

Het leven heeft helaas geen crown om snel even op te winden.

Rust zacht.

1 like