Dao mod: Vostok 'Black Bay 58' - zelf gebrushed - pic heavy

Mooi gedaan!
Je hebt hem bedoeld als BB58 hommage, maar ik moest direct denken aan de Oris Divers 65 vanwege de wijzerplaat.

4 likes

Mooi gedaan!

1 like

Erg mooi geworden! Ook op de nato een super combi

1 like

Normaliter vind ik hommages altijd verkapte replica’s maar dit is echt super tof!

En uiteraard de huisvlijt :ok_hand:

1 like

Ik vind de topics van Remco leuk om te lezen.

3 likes

Schitterend resultaat, werkelijk een hommage zoals het hoort :+1: the force is strong in this one :sunglasses:

1 like

Erg mooie combi, zeker ook de keramische glimmende bezel!!!

1 like

Petje af! Een uniek exemplaar! Gaaf geworden! :ok_hand:

1 like

Ook deze is prachtig! Mooie mod, en dank voor de heldere uitleg en foto’s!

1 like

Super gedaan met een prachtig resultaat.
In 1 woord : je hebt talent !

1 like

Ziet er top uit man! Had niet anders verwacht

1 like

Gaaf

1 like

Daar heb je gelijk in.

2 likes

Heel erg mooi - Vostok kan mij nooit echt bekoren maar hier zou ik trots mee rondlopen! Goed gedaan!

1 like

Ziet er goed uit, zeker itt de oorspronkelijke versie. Die oorspronkelijke bezel ziet er nogal “plastic fantastic” uit imo.

Vind die gouden NATO strap bandje het beste passen. Als je die gouden NATO strap ringen ook nog door chrome of gebrushte alu ringen zou vervangen, zouden de chrome/alu brushed en goud verhoudingen nog beter worden denk ik. Een mixed goud/alu brushed bracelet zou het ook wel goed doen denk ik. :smiley:

1 like

Mooi gedaan.

1 like

Ubercool :facepunch:

1 like

Ook extra plusje voor de muziek! Binnenkort een keertje Synkronized weer opzetten :grimacing:

1 like

Iedereen heel erg bedankt! Om niet op iedereen hetzelfde te reageren, toch een paar hieronder:

Klopt, alles één en al spiegel, het maakt het nogal kermis achtig. Gebrusht ziet het er een stuk robuuster, luxer, stoerder en ‘duurder’ uit. Veel beter! Ben erg blij met hoe het is gelukt, van grof naar fijn schuren werkte echt top. Het afplakken ging ook beter dan gedacht, met het blote oog is het gewoon een strakke lijn.

Top man, dankjewel. Goed om te horen :facepunch:

Thnx! Ik weet dat niet iedereen van hommages houdt, ben er zelf niet vies van met bijvoorbeeld de Orients die ik heb, maar in dit geval was ik het ermee eens: geen kopie maken. Wat ik zei, zou ook nooit goed lukken. De kleurstelling was gewoon een goede inspiratie.

:heart_eyes:

Dankje! Ik vind het zelf ook ‘on-Vostok’ hoe deze eruit ziet.

Denk ik ook wel inderdaad, maar die is er niet. In ieder geval per definitie niet met aansluitende endlinks, en dat vind ik een must. Aan de andere kant wordt het dan teveel bling, nu oogt het lekker als een tool watch.

Jamiroquai, altijd goed :sunglasses:

5 likes

Mijn complimenten :+1: Dat heb je heel mooi gedaan.

1 like