MisterD

Vandaag mijn Tag Heuer Carrera verkocht aan Dave.

Dave is een man van zijn woorden en hij heeft passie voor horloges. Fijn om aan zo iemand je horloge te verkopen. Heel snel kunnen afspreken en een fijn gesprek gehad. Veel plezier ermee @MisterD

2 likes

Gisteren een mooie ruildeal gedaan met Dave, eerlijk en oprechte gast met veel passie voor horloges en laten we nu ook nog dezelfde smaak hebben…

Leuk gebabbeld over de hobby en dus zal dit niet de laatste keer zijn dat we elkaar treffen!

Bedankt voor de snelle en perfecte afwerking en de tijd die je vrijgemaakt hebt, aanrader dus : :ok_hand:

1 like

Vandaag een horloge van @MisterD overgenomen. Snelle reactie. Erg gezellig en veel dezelfde interesses. Top geregeld :+1:
Thanks

1 like

Afgelopen donderdag een horloge van @MisterD overgenomen. Super communicatie en prettige transactie. Horloge is in topstaat en ik ben erg erg blij mee. Leuk gebabbeld over horloges en andere gemeenschappelijke hobby’s, ga ervanuit dat we elkaar nog wel een keer gaan zien.

En @MisterD, ik zal aan je denken mocht ik het horloge willen verkopen maar denk dat dit nog wel eens een aardig tijdje kan gaan duren :wink:

Veel succes met de jacht naar de Pelagos!

1 like

Gisteren prettige live Tudor deal gedaan met @MisterD op bezoek.
Ook nog wat mooie horloges op de timegrapher gehad en wat klets met koffie. Een volgende keer meer tijd plannen, want genoeg gesprekstof :slightly_smiling_face:

2 likes

Gisteren tot een leuke ruildeal gekomen met @MisterD onder het genot van een McKoffie :yum:.

Eerdere ‘gewone’ communicatie met Dave op het forum (en dan m.n. in het Tudor draadje) was al plezierig; de communicatie ten aanzien van onze ruildeal verliep net zo leuk en gemakkelijk.

Dave en ik bleken niet alleen dezelfde voorliefde voor Tudor te koesteren: ook op autogebied hebben we raakvlakken. Kortom: allebei Tudioten zoals ze horen te zijn :sunglasses en met Dave is het dus prima zaken doen.

Graag tot een volgende keer of GTG (misschien met auto onder de kont maar in ieder geval met horloge om de pols :grin:).

1 like