Beats me, ik vlieg kennelijk onder de radar of ben te lange periodes inactief.
Maar ik heb geen badge voor deze toch wel noemenswaardige prestatie.
Zoiets als, goed bezig je hebt de badge slakkentempo verdient of gefeliciteerd je staat al jaren stil.
Ik heb de Longines gekregen van een oude bekende die al heel in Frankrijk woont. Hij had em ooit op een Franse rommelmarkt uit een laatje gevist. Tijdens een vakantie waren we bij hem en toen kreeg ik em van hem. In Nederland laten opknappen. Het leuke is dat ik vintage horloges nooit zo interessant heb gevonden, wel heel blij ben met deze maar geen enkele behoefte heb aan andere vintage horloges
Zou je de Sinn ook houden zonder de link naar je eerste date? Ik vind em prachtig maar merk dat Sinns niet veel voorkomen in de collecties hier. Of dat iets zegt over de horloges?
Waarschijnlijk niet eerlijk gezegd. Maar ik zou er zo nu en dan wel spijt van hebben. Ik het echt is het een ongelooflijk mooi horloge voor het geld.
Ik heb altijd erg veel sympathie voor het merk gehad, en hoewel ik er 3 weer verkocht heb enkele jaren geleden is dat gevoel steeds gebleven.
De Vario is een horloge waar ik toch een soort van “zwak” voor heb. ( ik heb er zelfs een apart horloge doosje voor gekocht. ) Bijna een jaar lang probleemloos continu gedragen.
De CWC G10 is het meest fijne en zorgeloze horloge wat ik ooit heb gehad. Deze is sinds dat ik `m heb, zowat aan mijn pols vergroeid. (24/7) Soms vergeet ik zelfs dat ik deze aan heb. En dan kijk ik weer ff op mijn pols, en verschijnt er een kleine glimlach als ik deze onverstoorbaar zijn werk zie doen. De tijd klopt altijd. ( HAQ )