De antiflip

Gekregen van m’n ouders toen ik in 1999 ging studeren.

Uit het geboortejaar van m’n zoontje en voor hem als ie later groot is.

Gekregen van m’n vrouw toen ik 40 werd.

Uit mijn eigen geboortejaar 1981 en samen met maatje @Mechoj zelf opgehaald in Geneve.

WatchFellows clubwatch.

14 likes

Hoe komt het dat iemand nog steeds TL-1 is na 471 dagen?

6 likes

@Aequitas1981 ,prachtige collectie!

1 like

Horloge van mijn grootvader, hij overleed toen ik nog vrij jong was

Mijn eerste echte Zwitser

Een Geneve uit mijn geboortejaar

12 likes

Vertel!

2 likes

Gekregen voor mijn 18e verjaardag, en tevens mijn eerste mechanische horloge.

9 likes

Beats me, ik vlieg kennelijk onder de radar of ben te lange periodes inactief.

Maar ik heb geen badge voor deze toch wel noemenswaardige prestatie.
Zoiets als, goed bezig je hebt de badge slakkentempo verdient of gefeliciteerd je staat al jaren stil.

1 like

Horloge van mijn opa

6 likes

Ter ere van de geboorte van mijn zoon.

Edit: hoewel, antiflip :thinking: ik ben bereid de hele ratsemedee te verpatsen voor een A. lange & Söhne ultra thin.

21 likes

Ik heb de Longines gekregen van een oude bekende die al heel in Frankrijk woont. Hij had em ooit op een Franse rommelmarkt uit een laatje gevist. Tijdens een vakantie waren we bij hem en toen kreeg ik em van hem. In Nederland laten opknappen. Het leuke is dat ik vintage horloges nooit zo interessant heb gevonden, wel heel blij ben met deze maar geen enkele behoefte heb aan andere vintage horloges :slightly_smiling_face:

4 likes

Zou je de Sinn ook houden zonder de link naar je eerste date? Ik vind em prachtig maar merk dat Sinns niet veel voorkomen in de collecties hier. Of dat iets zegt over de horloges? :thinking:

3 likes

Bij mij zijn het al mijn horloges, ze blijven tot mijn dood! Of hun dood :blush:

2 likes

Waarschijnlijk niet eerlijk gezegd. Maar ik zou er zo nu en dan wel spijt van hebben. Ik het echt is het een ongelooflijk mooi horloge voor het geld.
Ik heb altijd erg veel sympathie voor het merk gehad, en hoewel ik er 3 weer verkocht heb enkele jaren geleden is dat gevoel steeds gebleven.

3 likes

Snap ik, wou dat ik die een tijd terug gekocht had toen de prijzen wat beter waren… Maar wat een pracht :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

het horloge dat ik twee weken voor haar dood kreeg

34 likes

Deze 2…

De Vario is een horloge waar ik toch een soort van “zwak” voor heb. ( ik heb er zelfs een apart horloge doosje voor gekocht. ) Bijna een jaar lang probleemloos continu gedragen.

De CWC G10 is het meest fijne en zorgeloze horloge wat ik ooit heb gehad. Deze is sinds dat ik `m heb, zowat aan mijn pols vergroeid. (24/7) Soms vergeet ik zelfs dat ik deze aan heb. En dan kijk ik weer ff op mijn pols, en verschijnt er een kleine glimlach als ik deze onverstoorbaar zijn werk zie doen. De tijd klopt altijd. ( HAQ ) :hugs:

6 likes

Tot nu toe hele mooie horloges voorbij zien komen! Zijn er nog mooie sterke verhalen en foto’s beschikbaar?

Ik heb er drie, toch goed voor 3% van al m’n horloges…
Ze eten geen brood maar de 104 Facebook Fangroup LE draag ik echt nooit, vreemd eigenlijk.

10 likes

Al mijn horloges zijn antiflips/noflips.

Totdat ik ze wegdoe

5 likes

Bij het lezen van dit topic realiseerde ik mij dat ik toch 2 antiflip horloges heb.

Gekregen op mijn 12 verjaardag die samenviel met mijn vormsel.

Gekregen na het overlijden van mijn schoonvader.

De vele andere horloges die ik zelf kocht durf ik geen enkele antiflip noemen :roll_eyes:

9 likes