De Belastingdienst betaalt ... (vul in)

Sanderadriaansen Schreef:

Geen idee joh, ik heb 1 baan, 1 hypotheek en geen
overige aftrekposten. Ik vermoed dat het met
bonussen te maken heeft, dat is de enige variabele
in mijn situatie. Maar nu ga ik offtopic…

Dat kan kloppen. Bonussen mogen belast worden op basis van het tabel voor bijzondere beloningen. Aan het einde van de rit kan het betekenen dat je toch meer belasting moet betalen als je alle verdiensten op een hoop gooit. Heb je dan ook een voorlopige teruggave lopen? Anders zou ik het niet kunnen begrijpen.

Dit jaar heb ik ook het genoegen om bij te lappen.

Ik heb nog geen Casio G-Shock, en ik wil er ééntje met lekker veel speeltjes…

Dus van een gedaalte van het vakantiegeld/belasting teruggaaf ga ik de Casio G-Shock GDF-100-1A aanschaffen.

Met vriendelijke groet,

Herman

PS: Hij is al onderweg:D

Haha, vriend van me heeft er vandaag een stowa marine van gekocht. Wellicht volgen fotos,

gr, HjR

Het geld gaat naar een motor :slight_smile:

Gaaf, welke smaak?

Grt. René

Ik krijg alleen maandelijks een bedrag van ze vanwege hypotheekaftrek…

Met een beetje geluk krijg ik dit jaar weer een redelijk bedrag terug :slight_smile: Gaat in eerste instantie op de spaarrekening, en daarna zie ik het wel weer. Ik heb alleen nog niets van ze gehoord?

Sanderadriaansen Schreef:

Ik krijg alleen maandelijks een bedrag van ze
vanwege hypotheekaftrek…

Dat is een voorlopige teruggave ja. Dan heeft het te maken met tariefverschillen.

Haha, ik heb dit jaar zo weinig gewerkt dat ze maar hebben besloten dat het de moeite niet waard is :smiley:

Altijd je jaaropgaven bekijken om te zien of er loonheffing is ingehouden. Die krijg je in principe terug wanneer je minder dan 5.700 per jaar verdient.