De beste wensen voor 2021

Beste wensen voor een coronavrij 2021!!!

5 likes

Happy new year! Page 1 of 365…

6 likes

Ik wens jullie allemaal een fantastisch jaar toe, gevuld met geluk, grails en een goede gezondheid!

8 likes

Een leuk, gezond 2021 voor iedereen, bedankt voor de mooie foto’s afgelopen jaar, :+1:

7 likes

Beste wensen!

6 likes

:flushed:

6 likes

Beste wensen allemaal. Eens kijken of ik dit jaar wel een horloge ga dragen… :flushed:

6 likes

6 likes

Ja iedereen hier bij HF
De beste wensen!
En dat we weer veel plezier kunnen hebben met onze horloges!

7 likes

Gelukkig 2021 allemaal!!

Hopelijk wordt dit jaar alles weer iets normaler en kunnen we weer plannen maken :crossed_fingers::crossed_fingers:

8 likes

Eindelijk 2021 dat werd Tijd!

5 likes

Een goed nieuwjaar HF!

7 likes

Laten we er een mooi jaar van maken!

6 likes

8 likes

Een gezond en gelukkig 2021 voor allemaal!!!

6 likes

Ik wens jullie een mooi 2021. Waarin Corona weer een biertje is :beers:, Donald alleen maar een eend :duck:, een Dissel alleen maar iets voor een caravan :blue_car::camping:, de Jonge gewoon weer kaas :cheese:, Positief weer positief :+1:t2:, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt :construction_worker_man:t2:‍♂, Wattenstaafjes alleen nog in je oren :ear:t2:, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen :sneezing_face::mask::mask:, vi(e)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan, 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt :straight_ruler::beers::beers::beers::beers::beers::beers::beers:, kortom weer een “normaal” jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar “normaal” is.:two::zero::two::one:

10 likes

Is Dissel een Caravan?

3 likes

Dat is dat stuk van de caravan welke je aan je auto knoopt. :wink:

5 likes

8 likes

De beste wensen!

6 likes