Heerlijk dat ze modellen in Breitlight blijven maken. Ik vond mijn Skyracer geweldig.
Hopelijk komen ze nog met een 42mm non-chrono versie van rond 2k…
Heerlijk dat ze modellen in Breitlight blijven maken. Ik vond mijn Skyracer geweldig.
Hopelijk komen ze nog met een 42mm non-chrono versie van rond 2k…
U zegt het! Ik noem het minnelijk plastic, ik heb het wel voor Breitlight.
Verschrikkelijk lelijk en veel te duur ding.
Lijkt wel wat op deze ex. Heb hem 2 weken gehad maar bleek een allergie te hebben voor het (super)quartz sprongetje van de seconden wijzer (het horloge had “geen ziel” ) dus weer ingeruild
op de Avenger gmt.
Die nieuwe tja ik weet niet. Het schreeuwt zoals Breitling dat mag. De Wings zijn terug en dat is goed natuurlijk. Maar dat plestik mogen ze van mij afschaffen.
Ik snap wel dat mensen zeggen dat Breitling rare dingen doet maar het past eigenlijk allemaal wel. Breitling maakte eerder ook wel modellen met gele en oranje platen bijvoorbeeld in de Emergency.
Er is historisch precedent voor Navitimer’s zonder chrono.
De Skyracer was de entry level Breitling maar dan kreeg je natuurlijk wel een time only horloge. Deze Endurance is feitelijk een logische opvolger van de Colt Chrono.
Ik vind het zeker wel een tof horloge, maar ben persoonlijk niet kapot van Breitlight, ik prefereer dan eerder titanium.
Zouden ze die straps ook los verkopen, zo’n witte is wel heel tof namelijk:
Voor een Gshock dan ist wel een hele speciale.
Mee eens!
Ik vind die Oranje echt cool!
Ik vind wel hem geslaagd … zou ideaal luxe horloge zijn wanneer de kans op een kras wat groter is