De échte tijd 😎

Soms is keuze laten een slechte zet. Denk maar aan het Brexit referendum.

Het jaarlijks twee keer veranderen van tijd, daar moet absoluut een einde aan komen.
Moet het dan permanent winter- of zomertijd zijn ?
Maakt mij niet uit. Als we maar naar 1 tijd gaan, en dat voor minstens de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Denemarken.
Als de Rolex prijzen zakken, dan mogen de Zwitsers ook meedoen :fireworks:

2 likes

Prima gespreksonderwerp voor bij de koffieautomaat, 2x per jaar zeker iets om over te praten.

1 like

Dat is een suggestie van meteorologen van Weeronline.
Maar dat wordt gekluns met onze buurlanden lijkt mij.

1 like

ahah
tja met mijn nieuwe Steinhart Ocean Premium Blauw als de hoop van de hemel, in de zonnige kracht van de gouden rotor. Zo boven, zo beneden

Nou ja, ik werk in een 0600-1800 ritme, en van mij mag de tijd wel definitief naar de wintertijd. Maar dat is meer omdat m’n personeel nu om 7 uur s morgens nog in het donker moet beginnen. Privé is de zomertijd natuurlijk fijner.

Buiten werk? Met binnen werk maakt dat ook niet zo veel uit. Maar als je om 7 uur moet beginnen is dat het donker is wel het minste van je problemen, man man man wat vroeg. :upside_down_face::wink:

Maar we moeten niet vergeten dat wij al helemaal in het westen van de tijdszone wonen en het in het oostelijke deel al veel eerder licht is en ook eerder donker.

Doe mij maar permanent zomertijd want dan is het warmer en zijn er veel festivals

3 likes

Alle Casio’s hier hebben zichzelf op de échte tijd [sic] gezet. :snowflake:

Na een wilde avond toch wel erg blij dat ik een uur langer in bed kon blijven rotten

Voor de buitenwerkers , waar ik ook bij hoor is het idee voor een permanente zomertijd natuurlijk onzin.
Dan zou je in de winterdag pas heel laat kunnen beginnen.
Laten we hopen dat de discussie net zo gaat als de Brexit. Dan hebben we daar voorlopig geen last van.
:sunglasses:

1 like