De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Hij is leuk @Jurk en lekker overzichtelijk, anders dan de anderen. Maar altijd leuk en gaaf om te zien en natuurlijk zit hier ook de muis in, ehh mag die wel rijden eigenlijk:-).

2 likes

Natuurlijk, Muis mag alles. Ik bedoel, wie gaat hem op de bon slingeren dan :wink:

Hij is weer fijn Jurk, leuk om te zien dat je met stijlen blijft experimenteren!

:joy::joy: Moet hij oppassen dat hij zichzelf niet flitst :joy::joy:

3 likes

Ja hehe, de cartoonpolitie natuurlijk, die kijken altijd mee met Jurk :rofl:

2 likes

Mijn dochter, Jurkified op haar 3 jaar. I see a bright future ahead of her. :pray:

4 likes

Andere stijl en ook weer top @Jurk :rofl::rofl::rofl:

2 likes

:joy::rofl: springbar pogostok.

4 likes

Niet te hard springen, anders gaat de springbar pogostuk.

4 likes

Hij is weer humoristisch @Jurk
Ik mis alleen horloges om de polsen

2 likes

Zeker! :sunglasses::+1:

Thanks jongens! Het is leuk om nieuwe stijlen uit te proberen.

The force is strong in this one! :sunglasses::+1:

afbeelding

Je hebt gelijk :joy:

6 likes

Jawel, zitten alleen allemaal onder het mouwtje :wink:

2 likes

Hij is weer echt goed gelukt @Jurk, de muis rijd ook mee met watches en Wheels ( maar heeft nog geen horloge om) :rofl:

2 likes

@Jurk , ‘anders oefen je eerst op die Sub’ :joy::joy:Ik lig krom hier!

2 likes

Ja hoor, die heeft gewoon de mazzel dat hij ieder jaar ingeloot wordt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bescheiden kerels dus uit het zakelijke topic🤣

2 likes

:rofl:
Leuk Jur, toch vind ik deze stijl minder. Maar dat is slechts mijn mening hè :grin:

1 like

Haha , Muis heeft een eigen auto, hoe cool :+1: :+1: :+1:

2 likes

Hij is weer mooi!!!
Heel anders zonder de harde outlines ; ik vind 'm geslaagd(er dan de vorige die je zonder deed).

Daarbij, zoals altijd, weer erg knap hoe je de diverse topics in 1 cartoon weet te krijgen!!!

Prettige zondag (alvast)!!!

2 likes

Ik dacht eerst even dat het iets anders was… :joy::rofl::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Zo, die zit!

Hij is weer fraai Jur :facepunch::+1: THX :pray:

5 likes

:sunglasses:

Thanks! Ja, ik had wel iets meer horloges kunnen tekenen :joy: volgende keer.

Hahaha… daar moest ik zelf ook om lachen. Zag het helemaal voor mij hoe hij eerst oefend op die Sub. Die Sub is echt helemaal FUBAR. 🫣

Dank en ik deel de mening. :sunglasses: de andere stijl werkt sowieso hier beter.

Thanks! Ja hij is idd beter dan die andere poging, maar de andere stijl blijft beter. Daar kom je ook maar op 1 manier achter :sunglasses:.

🫣 je moet wat voor een Rolex over hebben :joy:

7 likes