Complimenten weer @Jurk
Horloges zitten weer onder de mouw?
Er is er 1 te zien, de rest zit idd onder de mouw . Nog aan gedacht gisteren
Val in herhaling, maar hij is weer geweldig!!! De muis dremelt er lekker op los! Hoe krijg je het bedacht!!!
Leuk verhaal en mooi getekend hoor, voor mij een eerste vermelding in de cartoon, hoezee. (Nog blij dat het met een mooie reden is en niets iets anders haha)
Goed gedaan weer, altijd een leuke start zondags zo een toffe strip.
Heel gaaf gedaan!!
Zou toch een plottwist zijn als Henry de tandarts in de hobby gesleurd heeft en dit dezelfde persoon is. De horloge liefhebberij dan, die andere hobby deelden ze al.
Hij is weer tof Jur , goed getekend en hoefde niets uit te leggen aan de baas (je weet wel wat ik bedoel
). Maar ben toch wel benieuwd waarom Henrey1989 het niet zo op tandartsen heeft, maar ja ben nog geen oudgediende, nog steeds een rookie kneus
Ik maak graag tekeningen in tanden
Thanks! Blijft leuk te horen amigo fijne zondag nog
zeker een mooie reden
Thanks Roel!
Thanks jongens!
….
… het verhaal is dat @Henry1989 ‘s vrouw vreemd ging met hun tandarts. Hierdoor lag hij in scheiding en moesten wat Rolexen het veld ruimen. Dit deelde hij hier ook op HF.
Ha, ben een gewaarschuwd mens nu. Had/heb ook een crush op de vrouw van mijn tandarts gelukkig niet andersom scheelt maar 30 jaar anders kan ik ook alles verkopen
P.S schreef Henrey, moest natuurlijk Henry zijn
keurig verwoord
Ja toch
Helaas maar waar.
Hij was vrij spot in
Moet ook nog vaak lachen om mijn eerdere tekeningen. Ze zijn wat ‘primitiever’, maar eigenlijk niet minder goed al zeg ik het zelf.
Destijds allemaal nog gemaakt met MS Paint. 🫣
Wat staat er op de grafsteen van een tandarts ? , het laatste gat is gevuld .
Ook dan maar de direct de ambtenaren
Wat staat er op de grafsteen van een ambtenaar? Hier rust hij verder.
zo genoeg gelachen zo vandaag over naar de cartoon topic.
Haha Jurk, je weet ze wel uit te kiezen