De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Prachtig Jurk en eindelijk weer OmegašŸ‘

2 likes

Helemaal fantƔstico Jurk! :ok_hand:t2::ok_hand:t2:. En ik ben uiteraard vereerd om voor te komen op de Cartoon :pray:t2:.
Greetz uit Florida, The :sunny:Shine State :grinning:

1 like

Hij is weer leuk Jurk, alle genoemde topics gaaf weergegeven. :+1:.
Muis ziet er angstig uit, weet hij veel dat die kater een kater heeft :grin:
Krijg nu ook wel een idee hoe jij erbij zit na een flink feestje :rofl:

1 like

Ff lachen voor een werkdag !!!
Top @Jurk :rofl::rofl::rofl:

1 like

Heerlijk begin van de dinsdag!!!

Lamme kat blijkt een mooie variant op het veelgehoorde ā€œlamme takā€! :wink:

1 like

Top cartoon weer Jurk. De battle tussen PP en de Omega springt er echt uit met de angstige muis :mouse:
En jezelf weergeven als lamme kat is briljant :rofl:

1 like

Een meesterwerk :joy:

1 like

Ik herken mijn collega-- die heeft zo’n wanstaltige Diesel-hockeypuck :joy:

3 likes

@Jurk, je bent echt ā€˜master of the game’! Superknap en top dat je (ook na een kater-) ons weer laat lachen. Zal aardig wat tijd in gaan vermoed ik.

Big thnx!

1 like

:rofl:mooi man :+1: ik mis alleen nog een Jurk als lijdend voorwerp :smirk: :wink: De kater alleen is niet voldoende :rofl:

1 like

Het wachten waard, hij is weer geweldig @Jurk

1 like

Thanks jongens!! :sunglasses::kissing_heart::+1:

Dat horloge :joy:🫣
Wat een ding. Er staat ook echt op ā€˜only for the brave’ :joy: nou idd. Je moet wel ballen hebben om dat te durven dragen.

Dacht idd, als ik het dan toch doe. Vroeger vaak als tip gekregen van die tekenaar: ā€˜zoek het ook eens op voor meer details’. Wil meestal alles uit mijn hoofd doen, maar met de juiste details nog een stukje beter.

Er zat wel weer een uur of 8 in ja. Verdeeld over 2 avonden. Zaterdag kon ik echt niks meer en vrijdag was mijn feest. Was echt een top feest, hence de kater.

Zo lag ik er echt bij :joy: heb er in lange tijd niet zo bij gelegen. Kon zelfs mijn fiets niet meer terugvinden 🫣. Gelukkig stond mijn electrische fiets er nog de volgende dag. Mazzeltje.

Verdiend met dat topic! Super van die vriend. Hij zal ook ongetwijfeld de Sub met eer en voldoening dragen. Heel mooi gebaar van je! Fijne vakantie :+1:

10 likes

Stiekum kan ik hier altijd hard om lachen. Koffie net door m’n neus :joy:

2 likes

Daar doen we het voor :joy:

4 likes

Prachtige aflevering weer!! Die muis is zo te zien als de dood gespietst te worden aan de degens!

Ik lees zojuist dat diesels weer populairder in zoekopdrachten worden…

op tweedehands autosites :smile: :smile:

3 likes

Ga kapot hier, nooit gedacht ooit te worden vereeuwigd in ƩƩn van de cartoons. Geweldig! :heart:

2 likes

Prachtig werk Jurk, heerlijk! :grinning::grinning:

1 like

Haha, wat is ie weer goed en Muis , muist er tussen uit LOL

2 likes

Erg leuk weer!!

2 likes

Top gemaakt weer oale kroegtijger :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like