De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Van hetzelfde @Jurk en alle vaste gasten in dit topic!

18 likes

Dank je, jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2024.
En bedankt voor alle geweldige tekeningen dit jaar.

2 likes

Dank je wel Jur voor alle grappen, grollen en natuurlijke de geweldige cartoons :pray::+1:

Je geeft waanzinnig veel kleur aan het forum.
Dank en fijne dagen!

image

4 likes

Dank Jur, voor de vele gniffel momenten. Geen dank voor al het bier dat ik moest opruimen :smirk:

4 likes

Nog bedankt @Jurk dat je Assie blij hebt gemaakt, die gaat dus op de plee hangen. Hoop dat je niet beledigd bent :wink:

Is het nu @Jur of bedoel je @Jurk, nou ja maakt ook niet uit Friso jij lust er ook wel een paar, dus gewoon je troep opruimen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bedankt voor je schitterende cartoons, vanuit mijn nieuwe woonland voor jou en alle anderen van dit mooie forum, heerlijke dagen toegewenst.

5 likes

:sunglasses::+1:

Graag gedaan, weer wat nieuws bedenken voor komend jaar! Vorig jaar had ik al het idee om een nieuw soort HF eiland te maken, maar dan in de vorm van een flipperkast. En weer een nieuwe strip lijkt mij leuk, maar dan met een verhaal dat elke keer verder gaat.

Leuk te horen dank!

:joy:

Graag gedaan en zij kwam met het idee van de verjaardagskalender. En op het kleinste kamertje is waar hij hoort. Voel mij zeker niet beledigt. :sunglasses::ok_hand:

Graag gedaan Charlie! Leuk dat je er vanuit daar van kan genieten. Ziet er mooi uit! Die omgeving ook trouwens. Fijne dagen en geniet van je nieuwe omgeving.

5 likes

9 likes

Dank je @Jurk eens gelijk en iedereen hier ook het allerbeste.

Soms komen er leuke cartoons langs en deze wil ik jullie niet onthouden. Zeker met de kerst op komst.

18 likes

:rofl: :rofl:

1 like

Hahaha geniaal.

Deze kwam vandaag nog uit mijn pen…

34 likes

HoHoHoooooo

2 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Voor jou hetzelfde gewenst Jur🍻!

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Zo, even wat ingehaald. De afwisseling tussen de handgetekende en digitale strips zijn mooi. Ik merk wel dat ik de tekeningen in en om het cafe het meest leuke vind. En ik blijf ook in iedere tekening zoeken naar de muis :rofl:.

Fijne dagen allemaal.

3 likes

Hij is top Jurk :+1:, moest wel even met mijn ogen knipperen of ik het niet was in de stoel :laughing:

1 like

Piet-muis :rofl::joy:

Rendier met rode oortjes :hugs::rofl::joy:

2 likes

Ja, ik ben dus niet de enige🤔

5 likes

Als jullie dat het leukst vinden, dan doen we nog een jaartje HF café. :sunglasses:

Ben zelf altijd zoekende hoe ik mij kan verbeteren, maar dat lukt ook wel door de cafe’s nog beter te tekenen en/of meer details er in te stoppen. Ik vind de zoekplaatjes ook het leukst. Het aller leukste vond ik het HF Island. Maar dat was zo’n klus. Dat lukt mij nu niet meer mijn huidige werk en jong gezin.

Wat vinden jullie?

In 2024…
  • Weer een HF café
  • Cartoon van 6 plaatjes
  • Een opvolgend verhaal, zoals jaar 1
  • Een Island, maar dan minder groot

0 stemmers

7 likes