De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024 en 2025

Ik ben blij

1 like

Weer een pracht van een puzzel, word dit :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand: klasse weer @Jurk !!!

1 like

Werk van een getalenteerd vakman :ok_hand:

1 like

Hij is gaaf geworden Jurk!

1 like

Erg leuk geworden zo! :hugs::pray::heart_eyes:

1 like

Ik zie de betaallink wel verschijnen :grin:

2 likes

Hij is geweldig geworden @Jurk en muis is ook weer goed zichtbaar :+1:

2 likes

Volle bak!
Waanzinnig knap en mooi werk Jur :ok_hand:

1 like

:clap:

1 like

:+1: :+1: :+1: :+1: knap werk Jur.

1 like

Ik was al even bang de actie gemist te hebben :pleading_face: maar komt goed dus :smile:
Top weer!

1 like

:ok_hand: :+1:

1 like

Top! Knap werk! :+1:

1 like

Speechless weer :ok_hand:

1 like

Dank jullie wel! Heel erg leuk om te horen!!
Doet mij altijd erg goed. Een kunstenaar bestaat bij de gratie van zijn publiek. En jullie zijn een top publiek. Al 5 jaar lang mag ik hier maken wat ik wil en probeer altijd weer een stukje beter. De Corona tijd komt gelukkig niet snel weer terug, maar toen had ik echt veel tijd en is ook het HF Island gemaakt. Dit is anders, maar hopelijk net zo leuk voor jullie. De kwaliteit van het tekenwerk is wel weer een stuk strakker al zeg ik het zelf!

Komende tijd gaan we eens goed nadenken hoe we dit weer mooi gaan regelen. Krijg ook weer gelukkig hulp van allerlei kanten, dus komt goed. Speelde met het idee om een grote GTG te (laten) organiseren en dat daar men ook hun puzzel in ontvangst kan nemen met kerst. Alleen denk ik dat het niet te doen is omdat ik niet iedereen ken en daarmee niet de veiligheid van de rest kan garanderen. Maar als iemand een goede oplossing weet, hou ik mij aanbevolen.

Fijne zondag allemaal!

19 likes

Ja die wil ik. Kan ik deze al bestellen? Hoeveel stukjes ???

Zeer goed gemaakt en een erg professionele layout.

Dan heb je ook nog de verhalen achter het plaatje, dat kun je zien als de kers op de taart.

2 likes

Weer een prachtige tekening kijk er nu alweer na uit om de puzzel te maken.

1 like

Thanks! Zeker! Lees hieronder voor de update.

1 like

Update Puzzel actie.

Met dank aan @amaris is de puzzel en omdoos af en echt weer next level geworden :ok_hand:. Ga expres nog niks laten zien, want dan is de verrassing er af. Hij ligt nu bij de fabrikant in China dankzij @Flippeke . Helaas door de ontwikkelingen in het midden oosten varen de containerschepen om en duurt het iets langer. De ETA lijkt nu rond 23 december te zijn. Kerst wordt lastig maar er gaan ons best doen.

Aantal stukjes: 1000
Oplage: 200 stuks
Goede doel: KWF
ETA: einde jaar.
Prijs: NNB, maar ga uit van rond 25 euro inclusief verzendkosten. De gehele opbrengst gaat weer naar het goede doel. We zijn geen Sywert en doen dit echt om niet.

Ik ben nu met @Schoen aan het kijken hoe we weer het hele administratieve proces gaan doen.
Jullie worden op de hoogte gehouden.

32 likes

Weer een prachtige inzamelingsactie :+1:t2: en een puzzel is ook altijd weer super leuk

1 like