De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Hij is gewoon weer :+1::+1::+1::+1:

1 like

“Hij kostte maar €500” :rofl: :rofl: :rofl:

Dat is een jaar forum samengevat toch?! :joy: :+1:

4 likes

Klasse weer Jur. Ik heb er vast enkele gemist toen het forum zo traag was, maar kan ze nu weer lekker volgen :slight_smile: keep it up :muscle:t6:

1 like

Moest het topic 3 vernieuwen want de afbeeldingen deden het niet :rofl:… maar dat was het weer zeker waard!

Prachtig werk Jurk! :clap:

1 like

Geweldig!!!

De muis houdt zich bezig met levensvragen zie ik :grin::grin::grin:
(Een boek met blanco pagina’s)

1 like

Is weer een mooi begin :+1:

Trouwens; dit begin verdient wel een eigen topic :wink:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Thanks jongens!!

Werd er gisteren ook helemaal gek van. Ben je eindelijk klaar om kwart over twaalf…. Willen de plaatjes niet uploaden. :face_with_symbols_over_mouth: maar nu werkt het gelukkig weer!

Thanks Ted! :kissing_heart:

Scherp! :grin:

Mooi gemaakt Dan! Zit lekker veel snelheid in. Ja leuk hè. Strip komt vast nog wel. Denk dat jij met jouw baan geen tekort hebt aan mooie / inspirerende / emotionele verhalen.

:joy::joy::joy::joy:

Dat klopt! :sunglasses:
Zal dat later doen :ok_hand:

7 likes

Hij is echt geweldig! Die nieuwe trend bij twee dames :joy:

De zondag begint met een lach! :pray::+1:t2:

1 like

Prachtig weer, mijn complimenten voor het vakwerk.

1 like

Dank voor het delen van de tot stand koming van deze old skool tekening. Opnieuw vakwerk. Benieuwd of onze dames net zo hard moeten lachen om deze tekening dan wij :rofl::joy:

3 likes

Net als de muis zal ik het ook nooit weten😀, vakmanschap is meesterschap Jurk, weer mooi gedaan👍🏻.

4 likes

Mooie old school cartoon!

1 like

Hij is weer geweldig @Jurk en als muis het antwoord vind in dat boek wil ik het graag lenen😂

1 like

Prachtig @Jurk , echt knap tekenwerk.

1 like

Prachtig weer super mooi :star_struck:

1 like

Thanks!!! :sunglasses::+1:

Daar is het om te doen! :smiling_face_with_three_hearts:

@Brick wat vindt ze er van? :joy:

We zullen het nooit weten denk ik :joy:

6 likes

Geweldig, de muis met zijn boekje

2 likes

Tis weer een topper Jurk :+1:, wat een vakmanschap en techniek. Ben echt stik jaloers op al die techneuten en creatievelingen. Gaf Assie een mooie Carrera vandaag, moesten 2 schakeltjes uit. Nou als je mij kent dan weet je het wel, zeker 1,5 uur lopen klooien om 2 schakelstjes met busjes eruit te halen. Foute boel dus, Assie maar weer ingeschakeld. Krijgt het dus gewoon voor elkaar he, wil ook dat boek van muis om te begrijpen waarom het haar wel lukt :rage:.
Nu dus even ontstressen en Assie is blij :smile:

3 likes

Boekje lijkt vrij dun, kan niet kloppen :crazy_face:

2 likes

Tuurlijk wel, hoeft maar op 1 bladzijde te staan in 1 woord “NOOIT” :laughing:

1 like