Top @Jurk
Lekker scherp en heerlijk zo op deze zondag
Dezelfde reactie op hetzelfde moment
Heerlijk weer: een wat trage start op de zondag en aan de koffie met een verse @Jurk! Bedankt en succes met de kleine.
zo ik ook weer blij
Haha, het café gesloten, drooglegging dus, prachtig gedaan Jurk. Fijne zondag nog!
Leuk zeg! De Breitling kroeg, kleinste biertje daar te bestellen is een halve liter
Het is weer geweldig @Jurk
Had eigenlijk wel zo iets als een gesloten café verwacht
Blijkbaar zat Jurk met zijn gedachten al bij een andere muis
Goed idee. Maar zo komt het ook wel goed hoor…
Ja toch! En veel plezier met de nieuwe Breitling! Mooi ding. Je hebt er de strip mee gehaald. Zie je ook de ‘F’ in je haar
Zeker! De muis hoort er idd wel bij. Zou het nooit meer doen
Thanks jongens! Blij dat ik kan bijdragen aan jullie zondag en jullie aan de mijne.
Thanks! Komt goed. Ze is wat hangerig en heeft koorts.
Hahaha… zeker. Minimaal.
Die moet er in hè
Wellicht wie weet
Fijne zondag allemaal!
Toffe aflevering, mooi die cap ook
Weeral prachtig uitgebeeld
Thanks
Prachtig gedaan ! Mooi om de verwijzing naar Horlogeopa te zien
Beterschap met kleine Jurk!
Mooie sfeer weergegeven, het is net van “shit” café is dicht en gaat nooit meer open.
Failliet denk je dan of teveel water bij de wijn gedaan? Wat gebeurd er met de muis gaat die verhongeren?
Het mooie daarvan is dan dat het op straat gewoon verder gaat.
Dat je alleen maar een zwart raam ziet en toch een plaatje maakt voor jezelf van verkopers op een vliegend tapijt à la de Koningsdag vrijmarkten die binnen bivakkeren.
Ted is naar buiten verhuist net als de pet van Horloge Opa.(R.I.P.)
Dus niet alleen op basis van de tekenkunsten die hier al vaker zijn bejubeld ontwikkel je jezelf nu ook op dit vlak steeds verder vind ik.
Ik denk het niet
Thanks! Dat is leuk te horen. Naarmate het tekenen ‘makkelijker’ wordt ontstaat er denk ik ook steeds meer ruimte voor die kant te ontwikkelen.
En dank voor je mooie analyses van hetgeen je ziet. Leuk!
Hahaha… laat @emveezet het maar niet zien. Dat zou de hel voor hem zijn als de kat bij aflevering 1 al het loodje legt
Dan wordt het in ieder geval geen Tom & Jerry……
Jij bent de enigste die Kat nog kan redden, dus vlieg maar in je kleurpennen
Voor degenen die net als ik altijd de “ongelezen” afzoeken en dus “nieuwe” topics missen, even een linkje naar de nieuwe jaargang;