De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Is er allang.

4 likes

Dank jongens!! Heel erg graag gedaan en fijne zondag nog!

Hahaha mooi dat de muis ook zo met jullie aan de haal gaat. Vind het zelf ook een mooi karakter. En ik denk ook dat de muis de kater te slim af zou zijn. :joy: We zullen het zien!

Klopt. Dat mijn niet weet of ze er ik komen is deel van de lol voor iedereen :sunglasses:

8 likes

LOL cat

7 likes

Sterker nog!!! Er zit gelijkenis in :joy::joy:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Een beetje prikken moet kunnen, wist al gelijk wat voor reacties er dan komen. Zo voorstelbaar :rofl:. En je hebt gelijk, lekker iedereen in het ongewisse laten anders wordt het ook voorspelbaar. Maar vraag mij 1 ding wel af Jurk, waar haal jij de tijd vandaan om al die topics te lezen. Ik vind het al lastig en ik maak geen cartoons :blush:

2 likes

Lief hoor. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je wordt er met de tijd steeds handiger in. :joy: en er is een functie ‘top topics’

3 likes

En weer wat wijzer :blush: thanks Jur :ok_hand: :+1:

2016???

2 likes

2 likes

episode post 2016, was dat niet voor vandaag

1 like

We zitten al aan post 2054 hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:
En de nieuwe cartoon is pas volgende week.

3 likes

Oeps

3 likes

Klopt. :sunglasses:

3 likes

Met de kroegkat? :rofl: :rofl: :rofl: of zoals ze in Belgie zeggen , de cafepoes :rofl:

2 likes

Is er dan een apart topic voor de andere cartoon? Of wordt die niet meer gedaan?

2 likes

nee ik had verkeerd geteld

1 like

Beide is ‘ja’
@Sandy is al een tijdje gestopt.

1 like

En niet te vergeten de MUIS he, anders zit die cafepoes (wat klinkt dat lief he) voor pietsnot :rofl:

2 likes