De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Geweldig hoor! 1 level up :yum:
Zowel qua humor, als tekenstijl. Pure handarbeid, there’s no substitute…
En elke keer ik de strip bekijk ontdek ik weer eens iets nieuws :face_with_monocle: OH! :sweat_smile:

1 like

Bijna een hartverzakking van het het lachen :rofl:

2 likes

Goeie en snackbar de verdikte ader :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: en wie maakt dat de muis wijs :ok_hand:

2 likes

Heerlijk gelachen @Jurk
Ik snap de hints niet​:joy::joy:
Bidden wie maakt dat de muis wijs​:joy::joy:

Dank je fijn weekend

2 likes

Erg mooi weer gemaakt met het handje @Jurk
Sterke humor. :ok_hand:

1 like

Goeike weer @Jurk. Ferm gelachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gewoon weer steengoed @Jurk !!!

1 like

Dantastisch @Jurk! :wink:

Ik mis alleen wel de pigplayers… :sweat_smile: :pig:

1 like

Hij is weer leuk Jur! Een schrikmoment in een handomdraai naar slapstick :+1:t2:

1 like

De kat?

Mooi getekend, klasse!! :ok_hand:

1 like

Thanks jongens! Heel leuk. Meer dan graag gedaan.

Humor helpt :joy:

Heb er wel over nagedacht 🫣 maar is nog teveel niche. Komt goed. Zeker als we straks cashen maken we iedereen gek. Pig players! :metal::pig_nose:

:joy::joy::joy:

Mooi hè, ook die muis die zijn bijbel dan maar in de fik steekt :joy:

6 likes

Doe ik effe een powernap, zie ik dit. Heb ik de hele zaterdag doorgeslapen?? :crazy_face:
Toppertje weer @Jurk! De PRX winkel :rofl::rofl:
Thnx man!

2 likes

:joy::joy::joy: ja. En ik was wat vroeg. :nerd_face:

1 like

Nu moet in alweer mijn complimenten maken aan @Jurk. Net nog de PPKBTR cartoon nu weer over deze strip.
Jammer dat deze voortaan zo vroeg komt. Kunnen we er nog eerder en langer van genieten.

2 likes

Dank @RoVaGo :ok_hand:

Geniaal weer jurk. Complimenten. Voor diegenen onder ons die de HF topics trouw volgen was het weer een en al herkenning. Dank voor de grote glimlach :joy:

1 like

Leuk gedaan @Jurk, nu komt de muis uit de mouw. Dan is gewoon een vreetzak, de verdikte ader ziet zijn beurs groeien en nu blijkt ook nog eens dat de muis niet geloofd :rofl: :rofl:

1 like

Dank! Leuk te horen.
Dat is exact de bedoeling, ik pak tegenwoordig enkel topics die het meest gelezen zijn en bedenk daar de grappen over om zo de herkenning het grootst te maken. De strip gaat tenslotte over het forum. :metal:

:joy::+1:

3 likes

Hulpvraag

Ik ben al weer aan het nadenken over de goede doelen actie van dit jaar. Dat zou dan al weer het 4de jaar zijn.

Jullie denken ‘is dat niet wat vroeg?’ … nee… want het is takken veel werk.

Dit jaar wordt het een scheurkalender.
Kun je eindelijk eens je reet afvegen met een Rolex. Zo.

En ik denk dat ik wel tot 365 tekeningen ga komen. Maar daar kan ik jullie hulp dus bij gebruiken…

Welke tekeningen / cartoons zijn jullie echt bijgebleven en mogen niet ontbreken?

12 likes

Geen strip meer jurk? :cry:

1 like