Weer geweldig gedaan om zo ‘flipperritus’ uit te beelden
Pinball!! Da’s echt cool, mooi bedacht (en uitgevoerd!). En ik herken direct de topics, zelfs na al dat wijn dat ze me geschonken hebben
Toppertje weer @Jurk
Zoals altijd! Geweldig weer!!!
Inderdaad, zonder tekst is ie nog mooier.
Prachtige flipperkast Jurk, fijne zondag nog
Thanks allemaal! Blijft heel leuk te horen! Volgend jaar ga ik weer een eiland / stad of iets doen, zodat het weer een geheel wordt ipv losse cartoons.
Proost nog!
Mand!
Deze is weer heel goed !!!
Thanks jongens!
En succes met loskomen Wicky.
Nee hè 🫣
Dank! Denk je? Ik zoek nog naar een nieuwe ‘wereld’ voor volgend jaar dat elke keer kan groeien. Het eiland was perfect.
Echt hè
Thanks! Leuk! Fijne avond allemaal.
Denk ik wel ja. Kan je veel kanten mee op.
Ik ga er eens over nadenken.
Weet inmiddels wel dat ik het dit keer plan
Vooraf de maat bepalen en dan verdelen in 28 vlakken. En dan weer strip / puzzel en kalender.
@jurk, Fantastisch gedaan weer! Zonder tekst weet je de echte ‘Pinball vibe’ op te roepen! #legend
Sorry maar loop een paar dagen achter met lezen. Deze is gaaf getekend en zoals @Jurk al zegt zonder teks is deze al erg goed.
Beetje een jaren 70-80 sfeertje. De muis denkt dat hij in de Efteling in de Python zit.
Details details: schaduw staart muis, handboeien , bewegingsstrepen balletjes en flippers. Sluikreclame HF binnenkant kast.
Dank jongens! Leuk!!
Hoe langer ik er over nadenk… dit wordt hem voor volgend jaar. Flipper universe.
28 delen.
Dit lijkt mij fantastisch!