De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Zoveel details ,echt steengoed @Jurk en ga hier stuk om die gevallen duiker :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Waar is mijn grote kleine vrind?! Kijk ik er overheen? :cry:

2 likes

Gaaf weer @Jurk! :ok_hand:
Ik duik er morgen even wat dieper in! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Prachtig!

2 likes

Shit!!! Helemaal vergeten. Had nog plannen met hem. Zul je toch nog twee weken langer met je avatar moeten doen :joy:

4 likes

Hahaha @Jurk geniaal dit!!! Super!

2 likes

Naja het is zo in ieder geval een leuke zoekplaat geworden! :ok_hand:

2 likes

Fantastisch @Jurk, dit is heel leuk! Ga vooral zo door!

2 likes

Heerlijk weer hoor @Jurk!! Bedankt!!

2 likes

Geweldig. Deze week weinig op het forum aznwezig geweest maar herken toch een aantal onderwerpen. Sowieso weer heel vermakelijk.
Ik dacht dat ik over de muis aan het kijken was maar blijkbaar komt hij deze week niet uit zijn holletje.

2 likes

Wat een werk weer Jurk! Nog een vraagje:
image

Is dit een schrijffout, of vat ik iets niet?

2 likes

:face_with_symbols_over_mouth: helemaal vergeten door de drukte!

Ja. Typefout :rofl:

2 likes

Denk ik “eerst die muis zoeken” maar fe hele deurposter nagezocht te hebben kan ik hem niet vinden. Dacht ik wellicht op dit bord

Maar dat is geen muis.

Denk ik eerst de reacties lezen blijkt er GEEN muis te zijn. Op zich zelf natuurlijk weer briljant gevonden. Maar de reactie van @Jurk oh vergeten.

Verder vind ik deze wel leuk maar er waren sterkere. De grote paddestoel komt niet door bij mij. Maar verras me.

4 likes

Gelukkig, ben ik niet de enige…

3 likes

Kom op @Jurk ik zit al minuten te wachten tot je de paddestoel uitlegt.

Edit: een kwartier :joy:

2 likes

Dank voor jullie leuke reacties!! Dat doet mij altijd goed. :facepunch:

bom tss :drum: :rofl:

Op dit punt geef ik jullie helemaal gelijk. Ik was hem gewoon vergeten er in te zetten, terwijl ik er wel aan dacht en het zelf een grote toevoeging vind. Daarom alsnog, zie hieronder.

fixed.

De paddestoel…

Het zit zo. Als jullie de overzichtsplaat bekijken zien jullie meerdere delen van de stad die niet zijn uitgewerkt. Dat komt nog en/of ik doe er wat anders mee. Zo ook de paddenstoel. Wellicht gebeurd er nog iets mee. Maar ik vond dat er een aantal surrealistische elementen in de stad horen. Tegelijkertijd dacht ik wel bij de paddenstoel aan… ’ als paddenstoelen uit de grond’… NA’s, Rolexen, Horlogehandelaren, etc… zie het als artistieke vrijheid.

Ik waardeer het dat iedere week de leden de moeite nemen om te reageren en probeer mezelf elke keer te overtreffen. eigenlijk ben ik erg tevreden over deze versie. :sunglasses:
Maar een artiest leeft bij de gratie van zijn publiek, dus je hebt gelijk.

fixed version:

26 likes

Insgelijks. Wij waarderen het allemaal, dat je er zo veel inzet en tijd in stopt.
Het publiek is zo tevreden als het werk van de artiest :ok_hand:

Edit: the mouse has arrived :+1::joy:

7 likes

Waanzinnig dit, dichterbij de waarheid kan je niet zitten, ze zei al ik had er meer goud in verwacht :joy::joy::joy:.

Helaas is de Magie niet voldoende om staal in goud te veranderen.

Maar zij vindt je nu wel eng en een ‘fly on the wall’ omdat je te dicht bij de waarheid zit, moest ik zeggen. Verder leg je het maar uit als we elkaar zien binnenkort, daar ga je dan vriend :joy:. Oh ja Rolex groene outfit :see_no_evil::ok_hand:

Gewoon top :ok_hand::+1:

3 likes

:ok_hand:

Nu kan ik weer rustig gaan slapen. :sleeping:

2 likes

Briljant. :ok_hand:t2:

2 likes