detail 2
Jij moet helemaal je bek houden…
Mooi hoor @jurk. Het ziet er prachtig uit, leuk gedetailleerd en voor dat met al die influencers samen, goud waard. Ligt de gouden walnoot daarom er naast?
Maar, is HF City/Island nu af? Of ga je de volgende keer wat zee dempen (we blijven Nederlanders, de “eerste HF vlakte” stampen we wel uit de grond, uh, zee).
Geweldig weer. Alleen deze is (lijkt) nu af. Is geen ruimte meer of je moet nog ergens een luchtkasteel bouwen.
The house mouse ontbreekt deze keer weer niet.
Mooi dat je de teksten in het totaal plaatje ontbreken maar wel in detail.
Wow, gewoon wow!
Ik zie aan de achterkant nog wel wat nieuwe ruimte ontstaan .
Geniaal gedaan!
Hij is geweldig!!!
En met een verwijzing naar een topic van mij. Wat wil een mens nog meer?
Bedankt.
Briljant.
Geweldig, wat leuk gemaakt! Ook goed om weer even alle hoogtepunten te lezen die ik gemist heb afgelopen week!
Kijken we tegen een enorme excelsheet aan, van de achterkant… hoe zou dat er uit zien?
Mooi hè. had er zelf ook pret om. En mooi the zien dat @Fate_Amenable_To_Change er ook om kan lachen
.
Dank!! Leuk!!
Het worden denk ik wel meer details nu. De tekening is al te groot. Dus ik ga hem denk ik niet meer laten groeien.
Briljant idee!! Schrijf het gelijk op
Dank! Daar is idd over nagedacht
Zeker niet
Heel graag gedaan! Leuk dat je het waardeert
Hoho excel piramide.
We zullen zien
Echt heel leuk weer, wat een werk iedere keer
Schitterend! Echt heel gaaf!
Dank! @HeinW @Henk
Dat klopt. Zit 10 uur per aflevering in. Dit keer zelfs meer vanwege het eiland. Maar de baby sliep dan lekker bij mij op de werkkamer en deed ik steeds een paar uur tussendoor.
Weer helemaal super, dank voor al je inspanningen